×

افزایش سودآوری شرکت‌ها با سرمایه‌گذاری در جمع‌آوری گازهای مشعل

مدیرکل شرکت Zetta Green SDN با تأکید بر اینکه جلوگیری از انتشار گازهای مشعل برای کسب‌وکارهای این حوزه سود فراوانی را به دنبال خواهد داشت، گفت: باید بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در این حوزه ترغیب کرد.

  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
  • ۰
  • افزایش سودآوری شرکت‌ها با سرمایه‌گذاری در جمع‌آوری گازهای مشعل

    به گزارش خبرنگار نیپنا؛ A. Uzhir Khalid مدیرکل شرکت Zetta Green SDN در نشست تخصصی «فلرینگ گاز، کاهش انتشار و کسب درآمد» که در پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران برگزار شد، اظهار کرد: منابع مالی بسیاری برای پایداری انرژی در کشورهای مختلف هزینه می‌شود؛ برهمین اساس تلاش می‌کنند که از فناوری‌های نوین استفاده کنند چرا که این امر مهم سبب کاهش خروجی گاز فلرها خواهد شد.

    وی ادامه داد: کاهش فلرینگ گازها برای کسب‌وکارهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، سود فراوانی را به دنبال دارد. همانطور که سخنرانان این همایش بر این موضوع تأکید دارند و تلاش می‌کنند که بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری ترغیب می‌کنند.

    مدیرکل شرکت Zetta Green SDN افزود: سالانه حجم بالایی گاز در جهان فلر و سرمایه بسیاری هدر می‌رود. پیش از ارایه راهکار باید خود مشکل را برطرف کرد و مباحث کلیدی در این حوزه شناسایی و مرتفع شود.

    A. Uzhir Khalid تصریح کرد: هدف از جمع‌آوری گازهای فلر کاهش گازهای گلخانه‌ای است. البته مهم‌تر از همه برای افراد صاحب کسب‌وکار در این حوزه درآمد بیشتری را نیز به دنبال دارد. بنابراین کاری که انجام می‌دهیم باید از نظر اقتصادی توجیه‌پذیر باشد. همچنین هنگامی که یک فناوری را معرفی می‌کنیم باید قابل اعتماد و قابل حمل‌ونقل و مقرون به صرفه باشد.

    پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با محور «فناوری پاک» ۱۴ و ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19854

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس