×
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

اسرائیل با جنایات خود به سقوط نزدیک می‌شود

بهنام سعیدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، لبنان و غزه، تأکید کرد:  این اقدامات غیرانسانی، اسرائیل را یک گام به سقوط نزدیک‌تر می‌کند. از جامعه جهانی می‌خواهیم تا علیه این جنایات موضع‌گیری کنند و انتظار داریم جمهوری اسلامی ایران نیز در سازمان ملل قاطعانه علیه رژیم صهیونیستی اقدام کند.

  • محمدامین سالاری
  • ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
  • ۰
  • اسرائیل با جنایات خود به سقوط نزدیک می‌شود

    بهنام سعیدی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد، در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس حملات اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل و اقدامات این رژیم را به شدت محکوم کرده و از جامعه جهانی خواست تا علیه این جنایات موضع‌گیری کنند.
    وی گفت: اخیراً شاهدیم که رژیم غاصب اسرائیل به وحشیانه‌ترین شکل ممکن اقدامات غیرانسانی خود را علیه مردم بی‌گناه فلسطین، لبنان و غزه انجام می‌دهد. این حملات بی‌وقفه و بی‌رحمانه، جان مردم مظلوم را در کوچه‌ها و بازارها هدف قرار می‌دهد.

    سعیدی تأکید کرد: هیچ انسانی که ذره‌ای از انسانیت در وجودش باشد، نمی‌تواند این جنایات را ببیند و محکوم نکند. امروز اسرائیل از فناوری‌های پیشرفته‌ای که باید در خدمت رفاه و آسایش انسان‌ها باشد، به عنوان ابزاری برای کشتار جمعی استفاده می‌کند و این مسئله برای هر انسان آزادی‌خواهی فارغ از گرایش‌های سیاسی، مذهبی یا ملیتی غیرقابل قبول است.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین به نقش جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: انتظار ما از رئیس‌جمهور محترم و دولت انقلابی این است که در سازمان ملل، اسرائیل را قاطعانه محکوم کنند. قابل قبول نیست که زنان و کودکان بی‌دفاع در فلسطین و لبنان با موشک‌ها و بمب‌های پیشرفته اسرائیل مورد حمله قرار گیرند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست در پایان افزود: من به تمامی ملت‌های ایران و جهان اعلام می‌کنم که اسرائیل با این اقدامات خود، یک گام به سقوط و نابودی نزدیک‌تر می‌شود. دیر یا زود، همه آزادی‌خواهان جهان شاهد شکست اسرائیل و پیروزی مردم فلسطین خواهند بود و آن روز را جشن خواهند گرفت.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19787

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس