×
نماینده استان خراسان جنوبی:

دستور رییس مجلس برای ارائه گزارشی از دلیل وقوع انفجار معدن طبس

نصیری ضمن تشریح جزییات حادثه معدن زغال‌سنگ معدنجوی طبس که تاکنون 30 نفر در آن جان خود را از دست داده‌اند از دستور رییس مجلس برای ارائه گزارشی از دلایل وقوع این حادثه تلخ خبر داد.

  • ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
  • ایکانا
  • ۰
  • دستور رییس مجلس برای ارائه گزارشی از دلیل وقوع انفجار معدن طبس

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد نصیری ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه انفجار در معدن زغال‌سنگ معدنجوی طبس و تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه در تشریح جزییات آن، گفت: متاسفانه این حادثه تلخ شب گذشته حدود ساعت ۲۱ در شرکت خصوصی معدنجو در دو بلوک B و به وقوع پیوست که در بلوک‌ B  ۳۰ نفر جان خود را از دست داده و پیکر آنها خارج شده است و بلوک دیگر نیز به دلیل وجود مونوکسیدکربن امدادگران در حال استخراج این گاز هستند.

    نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده بلافاصله بعد از وقوع این حادثه طی تماسی با آقای دکتر قالیباف جزییات این حادثه را تشریح کردم و وی نیز با وزرای مربوطه اعم از صنعت، معدن و تجارت، کشور و تعاون، کارو رفاه اجتماعی تماس گرفتند و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

    این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: با توجه به اینکه دامنه خسارات ناشی از وقوع این حادثه بسیار سنگین است قرار بر این شد که این وزرا در محل حادثه حضور پیدا کنند که جای دارد در اینجا از آنها قدردانی کنم و امیدوارم در این زمینه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بعد از این شاهد وقوع این گونه حوادث تلخ بخصوص برای قشر زحمتکش کارگر نباشیم.

    عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به دستور رییس مجلس شورای اسلامی قطعا گزارشی در خصوص دلایل وقوع این حادثه تهیه شده و ابعاد مختلف آن از نظر تجهیزات و رعایت اصول ایمنی بررسی خواهد شد که در این راستا بعد ازظهر امروز نشستی با حضور وزراء مربوطه برگزار خواهد شد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19674

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس