×
مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش وپرورش:

تمرکز دولت چهاردهم بر تقویت مدارس دولتی است

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لزوم توجه به امر تعلیم و تربیت گفت: دولت چهاردهم و شخص رییس جمهور باتوجه ویژه بر گسترش عدالت آموزشی در سراسر کشور، بر تقویت مدارس دولتی متمرکز شده‌اند که با تحقق این امر یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب و خواسته والدین رفع خواهد شد.

  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
  • ایرنا
  • ۰
  • تمرکز دولت چهاردهم بر تقویت مدارس دولتی است

    به گزارش صبح مجلس؛ حامد صبوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، با تمرکز بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان میثاق ملی همه ما و یکی از مطالبات جدی رهبرمعظم انقلاب در این دستگاه فرهنگی مدنظر است و با تدوین نقشه راه سند تمام تلاش همکارانم از ستاد تا مدرسه معطوف به اجرای این سند تحولی برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت است.

    وی بیان کرد: امروز ترویج و آموزش سبک زندگی صحیح، سالم و قرآنی یکی از وظایف مهم همه ما در قبال دانش آموزان و متربیان است.

    مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جذب و استخدام معلمان و مربیان جدید الاستخدام در سال جدید نیز گفت: با افزوده شدن این گروه از همکاران و برنامه‌ریزی‌های خوبی که در سطح کلان وزارتخانه انجام گرفته است، امیدواریم شاهد بازگشایی آرام و بی دغدغه در مدارس سراسر کشور باشیم.

    صبوری همچنین با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اتفاق اخیر حمله سایبری اسرائیلی‌ها به مردم لبنان را نشان از خوی وحشیانه و جنایتکار صهیونیست‌ها برشمرد.

    وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و آغاز هفته دفاع مقدس نیز گفت: دوران دفاع مقدس به‌عنوان یک بخش زرین از تاریخ جاودان ایران اسلامی باید تا ابد زنده نگاه داشته شود و علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزمان باید سیره و سبک زندگی شهدا در جامعه و به‌ویژه برای نسل نوجوان و جوان ما بیان و بعنوان الگو در ذهن و جان همه ما نقش کلیدی داشته باشند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19659

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس