×
معینی آرانی در نشست شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضور دکتر قالیباف:

افزایش کرسی‌های نمایندگی مجلس و استان شدن مطالبه مردم کاشان است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از رئیس مجلس خواستار توجه به افزایش کرسی‌های نمایندگی مجلس و استان شدن کاشان به عنوان مطالبه جدی مردم حوزه انتخابیه خود شد.

  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
  • ایکانا
  • ۰
  • افزایش کرسی‌های نمایندگی مجلس و استان شدن مطالبه مردم کاشان است

    به گزارش صبح مجلس؛ مصطفی معینی آرانی نماینده مردم کاشان و آران‌وبیدگل در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با امیدواری از اینکه حضور رئیس مجلس منشأ خیر و برکت در منطقه شود با اشاره به جایگاه انقلابی و تمدنی و توانمندی‌های حوزه انتخابیه گفت: محبت اهل بیت به منطقه ما به صدر اسلام باز می‌گردد، اکثر شهرهای بزرگ ایران یک یا چند دوره پایتخت کشور بوده‌اند و با سرمایه خزانه‌داری توسعه یافته‌اند اما کاشان با سرمایه‌های خودش توسعه یافته است.

    وی ادامه داد: کاشان شهری خلاق است و نساجی سنتی آن در فهرست میراث جهانی ثبت شده و دارای ۱۸۰۰ واحد صنعتی است البته میانگین بیکاری‌مان صفر است و صنایع به دنبال تأمین کارگر هستند البته در مورد اشتغال فارغ‌التحصیلان با مشکل مواجه هستیم.

    نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به وجود ۴۳ واحد صنعتی گلاب‌گیری در کاشان گفت: دو هزار واحد صنعتی گلاب‌گیری فعال و بیش از ۵۰۰ میلیون دلار صادرات داریم و برای حفظ و تداوم این وضعیت نیاز به حمایت، کمک و منابع مالی داریم تا این منطقه بتواند نقش ملی خود را به خوبی ایفا کند.

    معینی آرانی با یادآوری اینکه کاشان ظرفیت استان شدن را دارد، بیان کرد: این موضوع در مجلس قبل در کمیسیون شوراها تصویب شده و افزایش کرسی‌های نمایندگی مجلس مطالبه جدی مردم ما است.

    این نماینده مردم در مجلس دوازدهم افزود: افزایش اختیارات فرمانداری ویژه، ایجاد واحد خزانه‌داری کل، دو بانده شدن جاده قدیم قم- کاشان و پیش‌بینی منابع برای طرح کنارگذر کاشان – آران و بیدگل و اتصال به چرمشهر ورامین از جمله مطالبات مردم حوزه انتخابیه دانست که باید مورد توجه قرار گیرد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19647

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس