×

واکنش توییتری رئیس و برخی نمایندگان مجلس به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی

در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان، رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار پیام‌هایی در شبکه اجتماعی ایکس، این اقدام را محکوم کرده و خواستار مقابله جدی با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مقاومت منطقه‌ای شدند.

  • مهران فتح‌الهی
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
  • ۰
  • واکنش توییتری رئیس و برخی نمایندگان مجلس به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی

    محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان واکنش نشان داد و نوشت: “تروریسم و کشتار افراد بی‌گناه بخش جدایی‌ناپذیر از ماهیت منحوس رژیم صهیونیستی است ؛این رژیم تا پابرجاست، دست از کشتار و نسل‌کشی برنمی‌دارد. عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان را شدیداً محکوم می‌کنیم و ضمن اعلام همبستگی با قربانیان حادثه، همچون گذشته در کنار مردم لبنان هستیم.”

    سید محمد نبویان، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در رشتویی اظهار داشت: “باند جنایت‌کار و تروریست صهیونیست و حامی اصلی آن آمریکا، دست به کشتارجمعی مردم لبنان، این بار با تکنولوژی زده‌اند. معنای پیشرفت آمریکا و غرب در صنعت و تکنولوژی را هم فهمیدیم. اما مردم منطقه غرب آسیا زمانی روی آرامش را خواهند دید که رژیم تروریست صهیونیستی نابود و آمریکا اخراج شود.
    وی در توییت دوم خود نوشت: رژیم کودک‌کش اسرائیل در لبنان و غزه جنایت می‌کند، اما دنیای پیشرفته غرب، ملت ایران را به‌خاطر رعایت‌نکردن حقوق بشر تحریم می‌کند. عجب دنیای پیشرفته‌ای!

    فاطمه محمدبیگی، نمابنده مردم قزوین، آبیک و البرز در توییتی تند نسبت به سکوت نهادهای بین‌المللی در برابر این جنایات نوشت: محافل به‌ظاهر حقوق بشری؛ چرا در برابر ادامه اقدامات تروریستی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی در انفجارهای لبنان که تاکنون ۱۱ شهید و ۳ هزار زخمی شده‌اند، سکوت کرده‌اید؟ آیا این جنایات بی‌شرمانه نیازمند پاسخی کوبنده از سوی نهادهای بین‌المللی و حقوق بشری نیست؟ شرم بر شما.

    علیرضا سلیمی، نماینده مردم تهران در مجلس، نیز با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های کشتارجمعی در لبنان نوشت: “اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در انفجار پیجرها (‌پی‌جو‌ها) در لبنان و شهید و مجروح کردن هزاران نفر چیزی شبیه به استفاده از سلاح‌های کشتارجمعی مانند بمب شیمیایی و سلاح هسته‌ای است. آیا وجدان بشریت در مقابل این جنایات آشکار همچنان خفته خواهد ماند؟”

    حسن قشقاوی، در رشته‌توئیت خود به رویکرد ضدبشری رژیم صهیونیستی و واکنش غرب اشاره کرد و نوشت: “جنایات رژیم اشغالگر، به‌ویژه اقدام تروریستی روزگذشته نشان می‌دهد که کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا دست این رژیم را برای هرگونه اقدام تروریستی و ضدبشری باز گذاشته‌اند.

    نماینده مردم رباط کریم در بخش دوم توییت خود افزود: “در این شرایط، نه فقط مقتضیات میدان، بلکه تئوری روابط بین‌الملل ایجاب می‌کند جمهوری اسلامی با رویکردی واقع‌گرایانه در راهبرد دفاعی متعارف خود تجدیدنظر کند. مجمع تشخیص مصلحت به همراه قوای سه‌گانه می‌توانند به‌عنوان بازوی مشورتی رهبر معظم انقلاب، در تکمیل زنجیره دفاعی نقش‌آفرینی کنند.”

    علی خضریان نماینده مردم تهران، در چند توییت مرتبط نوشت: روی‌آوردن رژیم صهیونیستی به تروریسم سایبری و انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان از مصادیق کشتار دسته‌جمعی و اثبات کننده نگاه درست و راهبردی امامین انقلاب در دل‌نبستن به مذاکرات سازش و حمایت از راهبرد مقاومت در منطقه برای نابودی این رژیم غاصب داد.

    خضریان در ادامه تأکید کرد: عملیات تروریستی در لبنان بار دیگر روشن کرد که رژیم صهیونیستی علاوه بر ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کشی علیه ملت فلسطین، صلح و امنیت منطقه‌ای و حتی بین‌المللی را در معرض تهدید جدی قرار داده و مقابله با این اقدامات تروریستی این رژیم، ضرورتی آشکار برای رسیدن به صلح جهانی است.

    وی همچنین اشاره کرد: جنایات صهیونیست‌ها محصول واکنش‌های عصبی و غیرعقلانی این رژیم به دلیل گرفتار شدن در کنج میدان ناشی از عملیات طوفان الاقصی است. عملیات مهمی که ضمن باطل کردن یک توطئه بزرگ برای تغییر معادلات منطقه، باعث شده تا با آغاز موج مهاجرت معکوس، پروژه صهیونیستی به نفس‌های آخر خود نزدیک شود.

    روح الله متفکر آزاد نماینده مردم  تبریز، آذرشهر و اسکو نوشت: “ما در شرور بودن رژیم صهیونیستی تردیدی نداشتیم، اما آنچه که دنیا را آماده نابودی این رژیم می‌کند، رفتار خودش است. وَسَیَعۡلَمُ ٱلَّذِینَ ظَلَمُوٓاْ أَیَّ مُنقَلَبࣲ یَنقَلِبُونَ”

    امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات با انتشار عکسی از شهدای این اقدام تروریستی نوشت: همواره نبرد حق و باطل برپاست هر روز برای مسلمین عاشوراست…

    در حال تکمیل…

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19627

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس