×

مذاکرات را ترک نمی‌کنیم اما زیر بار زورگویی غربی‌ها نمی‌رویم

علی حدادی، با اشاره به سفر آتی رئیس‌جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، تأکید کرد که ایران هرگز مذاکرات را ترک نخواهد کرد اما تحت هیچ شرایطی زیر بار زورگویی و زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها نمی‌رود.

  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
  • ایکانا
  • ۰
  • مذاکرات را ترک نمی‌کنیم اما زیر بار زورگویی غربی‌ها نمی‌رویم

    به گزارش صبح مجلس؛  علی حدادی نماینده مردم  ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته در سال های گذشته برای رفع تحریم ها نتیجه ای حاصل نشد و موانع و مشکلات اقتصادی شدت گرفت و باتوجه به تحریم های آمریکا و خروج از برجام اختلافاتی جدی بین ایران و طرف های غربی وجود دارد.

    نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی افزود: از طرفی با توجه به تاکیدات رهبری بر لزوم رفع سریع تحریم ها و گشایش در امور مردم و تاکید بر اجرای قانون مصوب مجلس، دولت مذاکرات در این خصوص را پیگیری کند.

    وی ادامه داد: ما هیچ گاه مذاکرات را ترک نکرده و ترک نخواهیم کرد  بلکه زیر بار زورگویی و زیاده خواهی نمی رویم و نمی پذیریم که غربی‌ها بدون تعهد به همه چیز دسترسی داشته باشند و تاکید می کنیم بایدآمریکا بدون قید و شرط تحریم ها را لغو کرده و رفتار خود را جبران کند.

    این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: فرصت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل برای استفاده از کرسی های بین المللی و اعلام مواضع برجامی کشورمان در میان سایر کشورهای دنیا امکان خوبی است که باید با برنامه ریزی از آن استفاده کرد تا همه کشورها از مواضع حق و رویکرد مثبت جمهوری اسلامی مطلع و در نهایت به نفع کشور و مردم از آن بهره ببریم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19615

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس