×
عضو کمیسیون امنیت ملی:

رئیس جمهور زبان آزدیخواهانی باشد که رؤسای جمهورشان جرأت ایستادگی در برابر ظلم را ندارند

کوثری با اشاره به اهمیت سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: دکتر پزشکیان باید مواضع کشورمان را به صورت شفاف و بدون اغماض بیان کند و این انتظار تمام ملت‌های آزاده دنیا است.

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
  • ایکانا
  • ۰
  • رئیس جمهور زبان آزدیخواهانی باشد که رؤسای جمهورشان جرأت ایستادگی در برابر ظلم را ندارند

    به گزارش صبح مجلس؛ اسماعیل کوثری با اشاره به اهمیت سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل که به زودی در نیویورک انجام می شود، گفت: بهترین روش همان روشی است که شهید رئیسی دنبال کرد و در سخنرانی خود مسائل اعتقادی، سیاسی، تروریسم، تحریم و غیره را مد نظر قرار داد.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دکتر پزشکیان باید به ترور شهید هنیه در ایران که با حمایت استکبار جهانی صورت گرفت، اشاره کند اظهار داشت: جنایات اسرائیل در غزه باید حتما بیان شود و از زبان رئیس جمهور ایران به گوش مردم دنیا برسد.

    وی در ادامه با بیان اینکه از طرف دیگر برخورد دوگانه و تصمیمات دوپهلوی کشورهای غربی باید مورد تأکید رئیس جمهور باشد، یادآور شد: نمونه این برخورد دوگانه را در برگزاری مسابقات بین المللی المپیک شاهد بودیم که ورزشکاران روس از حضور در این دوره به بهانه جنگ اوکراین منع شدند در حالی که ورزشکارانی از رژیم صهیونیستی علیرغم تمام جنایاتی که این رژیم در غزه صورت داده، در این دوره حضور داشتند.

    کوثری در ادامه با تأکید بر اینکه مواضع جمهوری اسلامی باید شفاف و بدون اغماض از سوی دکتر پزشکیان در سازمان ملل مطرح شود، گفت: امروز ملت های آزاده دنیا گوش به سخنان رئیس جمهور ایران سپرده اند و انتظار دارند وی علیه جنایات و ظلم دنیا صحبت کند چرا که رؤسای جمهور برخی از کشورها جرأت بیان آن را ندارند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه رئیس جمهور همچنین باید به نحوه برخورد با دانشجویانی که حامی غزه هستند، اشاره کند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور کشورمان باید مسائل واقعی حقوق بشر را بیان کرده و به برخورد دوگانه دنیا با این مسأله بپردازد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19567

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس