×
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس:

حضور سرزده رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: پیش از ظهر امروز دکتر پزشکیان رئیس جمهور به صورت سرزده وارد مجلس شورای اسلامی شد و نمایندگان وارد جلسه‌ای غیرعلنی با وی در محل صحن مجلس شدند.

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
  • ایکانا
  • ۰
  • حضور سرزده رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی

    به گزارش صبح مجلس؛ علیرضا سلیمی گفت: رئیس جمهور پیش از ظهر امروز(سه شنبه، ۲۷ شهریور ماه) و پس از پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده در صحن مجلس حاضر شد و با حضور پزشکیان نمایندگان وارد دستور کار غیرعلنی و غیر رسمی شدند.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه که دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، ۱۴ نفر از نمایندگان هرکدام به مدت یک دقیقه به قید قرعه به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف از جمله موضوعات اقتصادی و معیشتی، قطع برق در برخی نقاط، لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله ابر پروژه‌های حمل و نقلی و ریلی، رسیدگی به مشکلات شهرها و روستاهای مرزی، تسریع در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، توجه به قوانین بالادستی در انتصابات دولتی، ناترازی‌های بانکی و … پرداختند.

    سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه غیرعلنی غیررسمی همچنین مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران به بیان برخی نکات و تبیین موضوعات مختلف برای حل و فصل مسائل مردم پرداخت./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19555

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس