×
نماینده خوزستان:

در تصویب قانون همسان‌سازی بازنشستگان برای همه صندوق‌های آن منابعی مشخص شد که اجرایی نشده است

یوسفی طی تذکری گفت:در تصویب قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، باتوجه به معیشت آنها برای همه صندوق‌ها منابعی مشخص شد، حتی برای بازنشستگان آموزش و پرورش 1400 به ماقبل و پاداش بازنشستگی معلمان تعریف شد اما الان حدود شش ماه از سال گذشته اما این موارد اجرایی نشده است، این گله بازنشستگان و این تاخیر باید جبران شود.

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
  • ایکانا
  • ۰
  • در تصویب قانون همسان‌سازی بازنشستگان برای همه صندوق‌های آن منابعی مشخص شد که اجرایی نشده است

    به گزارش صبح مجلس؛ مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: در تصویب قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، توجه به معیشت آنها برای همه صندوق‌ها منابعی مشخص شد، حتی برای بازنشستگان آموزش و پرورش ۱۴۰۰ به ماقبل و پاداش بازنشستگی معلمان تعریف شد اما الان حدود شش ماه از سال گذشته اما این موارد اجرایی نشده است، این گله بازنشستگان و این تاخیر باید جبران شود.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با اشاره به تصویب قانون ساماندهی کارکنان دولت در مجلس یازدهم گفت: مجلس گذشته ضمن تصویب آن رای اصراری برای حذف پیمانکاران و این اجحافی که در حق نیروها می‌شود انتظار ما از مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که به این قانون توجه ویژه داشته باشند.

    یوسفی با اشاره به ضرورت توجه به معیشت کشاورزان، گفت: در تامین نهاده‌ها، کود و همچنین پرداخت پول گندم کاران با تاخیر مواجه هستیم و متاسفانه هم در این موارد و هم در موضوع سوخت و موضوعات مرتبط با آن در حق کشاورزان اجحاف می‌شود.

    وی همچنین با اشاره به بحث عدالت در کنکور تصریح کرد: متاسفانه رشته‌های دانشگاهی برای آینده سازان به عدالت نیست و با این روش حاضر در ۴۰ رشته اصلی کشور در بسیاری از استان‌ها مثل خوزستان و استان‌های محروم یک نفر وجود ندارد که این نشانه ضعف مدیریت است و باید اصلاح مدیریت صورت بگیرد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19549

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس