×
نماینده بابل:

فکری به حال وضعیت مهاجرت پرستاران و پزشکان شود

حسن نتاج در مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت مهاجرت پرستاران و پزشکان و همچنین طرح‌های نیمه کاره آبرسانی و طرح‌های ناتمام برق و گاز و چالش‌های حوزه مسکن، خودرو شد.

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
  • ایکانا
  • ۰
  • فکری به حال وضعیت مهاجرت پرستاران و پزشکان شود

    به گزارش صبح مجلس؛ حسن حسن نتاج در جلسه علنی امروز(سه شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجلس با توجه به تذکرات جدی نمایندگان و همکاران در مجلس اعم از تذکرات کتبی و شفاهی اتفاق خاصی نمی‌افتد، چرا؟ از معیشت معلمان تا همسان‌سازی حقوق، عدم پرداخت پاداش بازنشستگان و همچنین عدم پاسخگویی درست به مطالبات جدی و به حق کشاورزان اعم از برنجکاران و باغداران و گندمکاران که دست‌های پنهان می‌خواهد کشاورزی کشور را از بین ببرد، عدم پیگیری در رابطه با مهاجرت پزشکان و پرستاران، در رشته‌های مختلف علوم پزشکی و نرسیدن به وضع بیمارستان‌های کشور، عدم پاسخگویی مناسب به مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و طرح امین از جمله این موارد است.

    نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: طرح‌های نیمه کاره آبرسانی و طرح‌های ناتمام برق و گاز و چالش‌های حوزه مسکن، خودرو، ارز و آرد و نان همچنان بدون پیگیری مانده است، چرا هیچ اتفاقی در این حوزه‌ها نمی‌افتد.

    وی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: مردم گله دارند، ما شرمنده ملت هستیم، ما شرمنده مردمی هستیم که به ما پناه آورده‌اند، برنجکاران و باغداران، معلمان، مربیان و پرستاران هر روز همکاران محترم در نطق‌های خودشان تذکرات لازم را بیان می‌کنند اما متأسفانه مردم جواب مثبتی دریافت نکرده و تغییری در وضعیت موجود ایجاد نمی‌شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19539

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس