×
نماینده مردم ساوجبلاغ :

وزارت کشور در انتخاب استانداران دقت کافی را صورت دهد

حدادی در مجلس گفت: استاندارانی که برای تصدی استان‌‌های مختلف انتخاب خواهد شد بایداز تجربیات کافی برای انجام وظیفه برخوردار باشند همچنین معیار و ملاک‌های لازم در انتخاب آنها رعایت شود.

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
  • ایکانا
  • ۰
  • وزارت کشور در انتخاب استانداران دقت کافی را صورت دهد

    به گزارش صبح مجلس؛ علی حدادی  با اشاره به انتخاب استانداران جدید، گفت: استاندارانی که برای تصدی استان‌‌های مختلف انتخاب خواهد شد بایداز  تجربیات کافی برای انجام وظیفه برخوردار باشند همچنین معیار و ملاک‌های لازم در انتخاب آنها رعایت شود بنابراین وزیر کشور باید درباره استان‌ها توجه و عنایت ویژه داشته باشد.

    نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  فارغ از بازی‌های سیاسی اگر استانداران فنی و کارآمد در استان‌ها داشته باشیم، بسیاری از مسائل و موضوعات مردم در استان حل می‌شود و مشکلات به مرکز کشور کشیده نمی‌شود. استاندار خوب در جذب اعتبارات و مدیریت کلان استان می‌تواند مفید واقع شود و صاحب برنامه باشد.

    وی افزود: استانداران با اختیارات قانونی که دارند و در قانون برای آنها تعریف شده، می‌توانند کارشان را انجام دهند کما اینکه بسیاری از استانداران با همین اختیارات قدم های بزرگی برداشتند. استانداران در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی استان خود تحولاتی را می‌توانند ایجاد کنند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19482

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس