×

مصوبه تأثیر معدل زیر ذره‌بین مجلس و سازمان سنجش

فرشاد ابراهیم‌پور، نایب‌رئیس دوم کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: تغییرات احتمالی در مصوبه تأثیر معدل برای سال جاری تحصیلی اجرایی نخواهد شد و اجرای آن به سال آینده موکول می‌شود.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
  • ۲
  • مصوبه تأثیر معدل زیر ذره‌بین مجلس و سازمان سنجش

    فرشاد ابراهیم‌پور، نایب‌رئیس دوم کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ایذه و باغملک، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مجلس اعلام کرد: تغییرات احتمالی در مصوبه تأثیر قطعی معدل کنکور به سال جاری تحصیلی نخواهد رسید و اجرای آن به سال آینده موکول می‌شود.

    وی افزود: در جلسه‌ای باهدف افزایش تعامل میان شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که اعضای کمیسیون آموزش، نقطه‌نظرات خود را با شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی به اشتراک گذاشتند و نقاط قوت و ضعف مصوبه تأثیر معدل مورد ارزیابی قرار گرفت.

    ابراهیم‌پور همچنین تصریح کرد: مقرر شد موضوع تأثیر قطعی معدل در کنکور توسط مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان ملی سنجش به طور دقیق‌تری بررسی شود. این ارزیابی‌ها به‌منظور تعیین نحوه اجرای تغییرات و بررسی تأثیر معدل در روند پذیرش دانشجویان صورت خواهد گرفت.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19480

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    2 نظرها

    1. مادر دانش اموز گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید خواهشمندیم تو رو به خدا لااقل تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ تاثیر یازدهم برای کنکور ۱۴۰۴رو حذف کنید و مثل کنکور ۱۴۰۳ ۵۰ درصد تاثیر معدل و ۵۰ درصد تاثیر کنکور باشه تا از استرس دانش اموزان و اواولیاشان کم بشه. خیلی سپاسگزاریم امیدمان اول به خدا بعد به شماست

    2. ناشناس گفت:

      ای بابا، سه سال که داریم این حرفها رو می شنویم سال دیگه هم هیچ کاری نمی کنید اگر قرار بود کاری کنید تا حالا کرده بودید این دعوای زرگری رو تمومش کنید مردم سه سال سرکار گذاشتید پیش خدا باید جوابگو باشید از دادن امیدهای واهی

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس