×
عضو کمیسیون انرزی:

برای رفع ناترازی بنزین نیازی به افزایش قیمت توسط دولت نیست

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای رفع ناترازی بنزین نیازی به افزایش قیمت توسط دولت نیست، قانون برنامه هفتم تکلیف را کاملا مشخص کرده بنابراین فقط کافی است سبد سوخت کشور را متنوع کنیم.

  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
  • ایکانا
  • ۰
  • برای رفع ناترازی بنزین نیازی به افزایش قیمت توسط دولت نیست

    به گزارش صبح مجلس؛ مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: برای رفع ناترازی بنزین نیازی به افزایش قیمت توسط دولت نیست، قانون برنامه هفتم تکلیف را کاملا مشخص کرده بنابراین فقط کافی است سبد سوخت کشور را متنوع کنیم، مشکل در کوتاه‌مدت حل خواهد شد.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: صنعت CNG و خودرو برقی رها شده است و سالانه صدها هزار تن گاز مایع تولید شده در پالایشگاه‌ها در مشعل سوزانده می‌شوند اما همین گاز درد اختیار خودروها قرار داده نمی‌شود تا صنعت اتوگاز رونق گیرد در حالی که هر یک تن LPG در یک سال برای یک خودرو کفایت می‌کند.

    وی افزود: بند (ب) ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم تأکید دارد به منظور رفع ناترازی باید استفاده از LPG را گسترش داد لذا با توجه به اینکه برنامه دولت چهاردهم اجرای دقیق برنامه هفتم است توصیه می‌کنم استفاده از LPG و CNG و خودروهای برقی را گسترش دهند چرا که نیاز ما تا ۳۰ درصد به واردات بنزین کاهش می‌یابد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19468

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس