×
سخنگوی کمیسیون عمران:

عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک ها از مشکلات حوزه مسکن است

عبدالجلال ایری گفـت: یکی از مشکلات حوزه مسکن عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها علی رغم تاکید قانون و مسئولان کشور است که امروزه به چالش اصلی و اساسی طرح نهضت ملی مسکن تبدیل شده است.

  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
  • ایکانا
  • ۰
  • عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک ها از مشکلات حوزه مسکن است

    به گزارش صبح مجلس؛ عبدالجلال ایری در رابطه با ضرورت پرداخت تسهیلات حوزه مسکن گفـت: یکی از مشکلات حوزه مسکن عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها علی رغم تاکید قانون و مسئولان کشور است که امروزه به چالش اصلی و اساسی طرح نهضت ملی مسکن تبدیل شده است.

    این نماینده مردم در مجلس با انتقاد از عدم پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تاکید کرد: وام مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد تا مردم بتواند با استفاده از آنها نسبت به ساخت و نوسازی و مقاوم سازی خانه های خود اقدام کنند.

    وی افزود: به دلیل شرایط خاص اقتصادی ما در سالهای اخیر شاهد رشد قیمت مصالح ساختمانی و افزایش هزینه‌های ساخت مسکن هستیم و در همین ماه‌های اخیر نیز به دلیل کاهش اجباری تولید و قطعی‌های مکرر برق، نوساناتی را بازار مصالح ساختمانی شاهد بودیم لذا تاخیر در پرداخت تسهیلات مسکن به ویژه مسکن روستایی موجب کاهش توان ساخت توسط مردم می‌شود.

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت حتما باید به فکر حل مشکل تسهیلات دهی بانک‌ها باشد چرا که با شیوه کنونی نه تنها مسکنی ساخته نمی‌شود بلکه ازبرنامه مقاوم سازی خانه های روستایی نیز عقب خواهیم ماند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19443

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس