×
عضو مجمع نمایندگان:

قول وزیر نیرو برای رفع مشکل تامین آب شرب طرقبه و شاندیز

نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس، در تشریح نتیجه بازدید از مخازن و شبکه‌های آبرسانی این منطقه گفت: ما از وزیر نیرو قول گرفتیم ضمن بازدید از وضعیت شبکه آبرسانی این منطقه دستور لازم برای استفاده از اعتبارات فرااستانی در جهت رفع بحران آب حوزه انتخابیه را صادر کند.

  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
  • ایکانا
  • ۰
  • قول وزیر نیرو برای رفع مشکل تامین آب شرب طرقبه و شاندیز

    به گزارش صبح مجلس؛ حسین امامی راد از کمبود آب به عنوان یکی از مشکلات مهم حوزه انتخابیه خود یاد کرد و افزود: ما در این منطقه ۷ شهر و حدود ۳۰۰ روستا داریم که در تامین آب شرب با مشکلات جدی مواجه هستند ضمن‌اینکه این یک معضل کشوری است که باید برای حل آن تدبیری اساسی اندیشیده شود.

    نماینده مردم طرقبه، شاندیز، چناران و گلبهار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما در این راستا بازدیدی از مخازن و روند حفر چاه‌ها نیز داشتیم که نشان داد نیاز است حجم این مخازن توسعه یابد و در برخی جاها حفر چاه یا کف شکنی چاه انجام شود و تعدادی از شبکه‌های آبرسانی هم فرسوده شده که لازم است با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به بازسازی آنها اقدام شود.

    این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: ما ابتدا در این رابطه نشستی با مدیرکل آب منطقه‌ای داشتیم تا تمهیداتی در جهت رفع مشکل آبرسانی به شهرها و روستاهای این منطقه اندیشیده شود.

    عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما در این رابطه با وزیر نیرو هم صحبت کردیم و از وی قول گرفتیم که به صورت میدانی بازدیدی از وضعیت شبکه آبرسانی این منطقه داشته باشد تا بتوانیم فرااستانی از اعتبارات وزارتخانه برای رفع بحران آب این منطقه استفاده کنیم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19408

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس