×
عضو کمیسیون انرژی :

طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان تصویب شد

با پیگیری‌های سه‌ماهه فتح‌الله حسینی، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب، طرح توسعه و بهره‌برداری از میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد به تصویب رسید که نوید تحول عظیم در مناطق محروم مرزی را می‌دهد.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
  • ۰
  • طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان تصویب شد

    با پیگیری‌های سه ماهه فتح الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب، و مذاکرات حضوری ایشان با وزیر نفت، طرح توسعه و بهره‌برداری میدان‌های نفتی سومار و سامان در جلسه مورخ ۱۹شهریورماه شورای اقتصاد تصویب شد و نوید ایجاد تحولی عظیم در مناطق محروم مرزی را برای اهالی حوزه انتخابیه به ارمغان آورد.

    حسینی با اعلام این خبر ، اظهار داشت: با اجرای این طرح که به تولید حداکثری نفت خام از این میادین منجر می‌گردد، می‌توانیم شاهد اشتغال جوانان منطقه و توسعه زیرساخت‌های حوزه انتخابیه باشیم.

    نماینده مردم  قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در ادامه افزود: این‌که مردم مرزدار حوزه انتخابیه در پیرامون خود از چنین نعمت‌ها و مواهب طبیعی برخوردار باشند اما آورده‌ای از نظر اقتصادی و معیشتی و اشتغال برایشان به همراه نداشته باشد، ظلم بزرگی است که منجر به مهاجرت مردم و خالی شدن مرزها می‌گردد.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: میدان سومار در نزدیکی گیلان‌غرب و میدان سامان در حوالی نفت شهر از پتانسیل های قابل توجهی برای جذب سرمایه به منظور تولید هزاران بشکه نفت خام برخوردار می‌باشند که تحولی چشمگیر در منطقه ایجاد خواهند نمود و لذا از وزیر نفت می‌خواهم که هر چه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه را آغاز نماید تا مردم حوزه انتخابیه از این ظرفیت بزرگ استفاده حداکثری را ببرند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19389

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس