×
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس:

منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر ظرفیت مناسبی در تامین نیازهای مردم منطقه دارد

 محمد بهرامی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر گفت: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی چالوس و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، یک برنامه جامع و مناسب را طراحی کرده و نیازهای مردم را تأمین کنند.

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
  • ایکانا
  • ۰
  • منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر ظرفیت مناسبی در تامین نیازهای مردم منطقه دارد

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد بهرامی نایب رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کرد.

    در جریان این بازدید؛ سعید کیا کجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، با ارائه توضیحاتی حین بازدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، روند ورود و خروج کالا به این بندر را نیز تشریح کرد. 

    در ادامه این بازدید، محمد بهرامی نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: باتوجه‌ به این که ماه آخر تابستان ماه گردشگری و مسافرت در تمام نقاط کشور است و در استان‌های شمالی به‌خصوص مازندران با تراکم بسیار زیادی از مسافران روبه‌رو هستیم، در بازه‌ای از زمان با نوسانات سوخت‌رسانی مواجه شدیم که با بررسی‌ها و اقداماتی که صورت گرفت این نوسانات را تا حدامکان رفع کرده‌ایم. 

    وی افزود: ازآنجایی‌که این بازدید به‌منظور شناخت منابع و زیرساخت‌ها و نیازها در استان مازندران به‌خصوص غرب آن صورت‌گرفته، باید شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی چالوس و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر که مانند حلقه‌های وابسته به هم متصل هستند باتوجه‌به ظرفیت‌های خوبی که دارند، یک برنامه جامع و مناسب را طراحی کنند و نیازهای مردم را تأمین کنند.

    بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: کشور عزیزمان ایران در بخش تولید نفت و گاز کشور اول دنیا هست و پتانسیل بسیار بالایی دارد که امیدواریم یک روز این درآمد سرانه که باید نیازهای مختلف کشور را تأمین بکند در این حوزه با برنامه مناسب تأمین شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19383

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس