×
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

موضوع ورود اتباع غیرمجاز در سفر به استان کرمان بررسی می شود

ابراهیم عزیزی تصریح کرد: موضوع ورود اتباع غیر مجاز و اشرار از مرزهای شرقی، قاچاق سوخت و تقسیمات کشوری و مسائل شهری انعکاس از به مرکز از جمله موضوعات در دستور این سفر است.

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
  • ایکانا
  • ۰
  • موضوع ورود اتباع غیرمجاز در سفر به استان کرمان بررسی می شود

    به گزارش صبح مجلس؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به جیرفت در تشریح سفر دو روزه اعضای کمیسیون امنیت به استان کرمان اظهار داشت: این سفر به دعوت آقای سعیدی نماینده جیرفت و عضو مجمع نمایندگان استان و به منظور بررسی مسائل استان و شرق کشور به ویژه کرمان برگزار می شود.

    وی افزود: بازدید هوایی از نقاط حساس استان کرمان و مناطق مرزی استان کرمان با استان سیستان و بلوچستان و جلسه شورای تامین و نشست با مقامات استانی و امنیتی و انتظامی و نشست با سایر مسئولان در جیرفت و کرمان و بررسی مسائل منطقه و  جایگاه آن در برنامه هفتم توسعه در دستور کار این سفر است.

     ابراهیم عزیزی تصریح کرد: موضوع ورود اتباع غیر مجاز و اشرار از مرزهای شرقی، قاچاق سوخت و تقسیمات کشوری و مسائل شهری انعکاس از به مرکز از جمله موضوعات در دستور این سفر است.

    در این سفر علاوه بر عزیزی رئیس کمیسیون، عباس مقتدایی نماینده اصفهان، یعقوب رضازاده نماینده سلماس، بهنام سعیدی نماینده جیرفت، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان،احمد عجم نماینده سمنان ،مجتبی زارعی، علاالدین بروجردی نماینده لارستان،حسن قشقاوی نماینده تهران،روح اله نجابت نماینده شیراز ،سارا فلاحی نماینده ایلام ،محمد رضا محسنی ثانی نماینده سبزوار به نمایندگی از کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی حضور دارند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19380

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس