×
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

نوسانات سوخت در مازندران رفع شده است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تراکم مسافر همزمان با روزهای پایانی تابستان در شمال و مازندران گفت: نوسانات سوخت تا حد امکان رفع شده است.

  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
  • مهر
  • ۰
  • نوسانات سوخت در مازندران رفع شده است

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد بهرامی در حاشیه بازدید از بندر نوشهر گفت: با توجه به این که ماه آخر تابستان ماه گردشگری و مسافرت درتمام نقاط کشور است و در استان‌های شمالی به خصوص مازندران با تراکم بسیار زیادی از مسافران رو به رو هستیم، در بازه ای از زمان با نوسانات سوخت رسانی مواجه شدیم که با بررسی‌ها و اقداماتی که صورت گرفت این نوسانات را تا حد امکان رفع کرده ایم.

    وی افزود: از آنجایی که این بازدید به منظور شناخت منابع و زیرساخت‌ها و نیازها در استان مازندران به خصوص غرب آن صورت گرفته، باید شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی چالوس و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر که مانند حلقه‌های وابسته به هم، متصل هستند با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارند، یک برنامه جامع و مناسب را طراحی کنند و نیازهای مردم را تأمین کنند.

    بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: کشور عزیزمان ایران در بخش تولید نفت و گاز کشور اول دنیا است و پتانسیل بسیار بالایی دارد که امیدواریم یک روز این درآمد سرانه که باید نیازهای مختلف کشور را تأمین کند و در این حوزه با برنامه مناسب تأمین شود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19363

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس