×
نماینده مردم اهواز،باوی،کارون و حمیدیه:

انسجام و همگرایی جهت انتخاب استاندار بومی خوزستان

نماینده مردم اهواز،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس اظهار کرد:مدیران هر استان بستگی به استاندار دارد و طبیعتاً اگر استاندار خوزستان بومی باشد، مدیران بومی انتخاب می‌کند، اما اگر استاندار غیربومی باشد لاجرم به دلیل عدم شناخت نسبت به نیروی انسانی استانی، مدیران غیربومی انتخاب می‌کند.

  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
  • فارس
  • ۰
  • انسجام و همگرایی جهت انتخاب استاندار بومی خوزستان
    به گزارش صبح مجلس؛ محمد امیر نماینده مردم اهواز،باوی،کارون و حمیدیه، درباره گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی استانداری گفت: دولت از همه نخبگان، کارشناسان و مجمع نمایندگان استان جهت انتخاب استاندار خوزستان مشورت می‌گیرد و بنا بر انسجام و همگرایی است.
    وی افزود: برای گزینه‌های پیشنهادی تاکید بر گزینه بومی اقتصادی_ عمرانی است تا با شناخت پتانسیل‌های موجود در خوزستان، مرز با کشور عراق، دعوت سرمایه‌گذاران به استان و دیگر اقدامات عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و … را فعال کند.
    محمد امیر اذعان کرد: در مجمع نمایندگان خوزستان ۵ گزینه بومی، کارآمد و با تجربه را انتخاب کردیم که گزینه‌های پیشنهادی توسط آقای مطورزاده به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور معرفی شدند‌؛ موضوع در حال پیگیری است تا استاندار بومی انتخاب شود.
    دبیر کمیسیون اصل نود مجلس درباره مدیران غیربومی، متذکر شد:انتصاب مدیران هر استان بستگی به استاندار دارد و طبیعتاً اگر استاندار بومی برای خوزستان انتخاب شود مدیران را نیز بومی برمی‌گزیند اما اگر استاندار غیربومی باشد لاجرم به دلیل عدم شناخت نسبت به نیروی انسانی استانی، مدیران غیربومی انتخاب می‌کند.
    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19285

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس