×
محسن زنگنه:

جذب سرمایه‌گذاری خارجی باید سهم قابل اتکایی در عرصه اقتصاد داشته باشد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ یکی از مفروضات بسیار مهم اقتصادی، جذب سرمایه‌گذاری است و باید سهم قابل اتکایی در عرصه اقتصاد داشته باشد.

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
  • ایکانا
  • ۰
  • جذب سرمایه‌گذاری خارجی باید سهم قابل اتکایی در عرصه اقتصاد داشته باشد

    به گزارش صبح مجلس؛ محسن زنگنه با اشاره به اهمیت نقش دیپلماسی اقتصادی دولت در جذب سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: بحث سرمایه‌گذاری خارجی و دیپلماسی اقتصادی از موضوعات مهم به شمار می‌روند و باید برای تحقق این هدف برنامه ریزی لازم را انجام داد.

    نماینده مردم «تربت حیدریه و مه ولات» با ذکر این نکته که یکی از مفروضات بسیار مهم اقتصادی، جذب سرمایه‌گذاری است،تصریح کرد: به واقع در این بخش کشورها با هم رقابت می‌کنند تا سرمایه‌های بیشتری را به کشور خود وارد کنند.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این حال باید تاکید کنم که در توسعه سرمایه گذاری خارجی  نقش وزارت امور خارجه و دیپلماسی سیاسی دولتها امری موثر است.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعارهای دولت چهاردهم در توجه به سرمایه گذاری اقتصادی بیان کرد: با توجه به نگرشی که دولت جدید دارد، در آینده درباره جذب سرمایه‌گذاری خارجی موفق‌تر خواهیم شد.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ۳ سال گذشته در دولت سیزدهم ما شاهد رشد جذب سرمایه‌گذاری خارجی بودیم، اما رقمی نیست که قابل اتکا باشد و سهم‌ زیادی در اقتصاد داشته باشد. با نگاه خوش‌بینانه به آینده، امیدواریم در این حوزه اتفاقات خوبی رقم بخورد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19255

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس