×
فداحسین مالکی:

هدف ارسال تجهیزات نظامی میان کشورها، تقویت بنیه دفاعی این کشورها است

نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه صدور تجهیزات نظامی ایرانی به سایر کشورها یک امر طبیعی است که از سوی سایر کشورها نیز رخ می دهد، خاطرنشان کرد: هدف ارسال تجهیزات نظامی میان کشورها، تقویت بنیه دفاعی این کشورها است و ما هیچگاه تجهیزات خود را برای استفاده در جنگ ها و دامن زدن به تنش ها ارسال نمی کنیم.

  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
  • ایکانا
  • ۰
  • هدف ارسال تجهیزات نظامی میان کشورها، تقویت بنیه دفاعی این کشورها است

    به گزارش صبح مجلس؛ فداحسین مالکی ادعای رسانه های غربی درباره جنگ اوکراین و حمایت ایران از روسیه در جریان این منازعه همواره از ابتدای بروز آن وجود داشت، گفت: هدف غربی ها از طرح و ادعای چنین موضوعاتی این است که روابط جمهوری اسلامی ایران با روسیه را روابطی مداخله جویانه در سایر کشورها به ویژه در جنگ اوکراین نشان دهند.

    نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از روز اول آغاز جنگ اوکراین به دنبال ایجاد آتش بس در جنگ و کاهش تنش ها بوده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران روابط مثبت، مبتنی بر استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشورها دارد و این ارتباط هیچگاه به معنای حمایت از روسیه در افزایش تنش در جنگ اوکراین نبوده است.

    جنگ راهکار پایان دادن به اختلافات نیست

    وی با بیان اینکه صدور تجهیزات نظامی ایرانی به سایر کشورها یک امر طبیعی است که از سوی سایر کشورها نیز رخ می دهد، خاطرنشان کرد: هدف ارسال تجهیزات نظامی میان کشورها، تقویت بنیه دفاعی این کشورها است و ما هیچگاه تجهیزات خود را برای استفاده در جنگ ها و دامن زدن به تنش ها ارسال نمی کنیم.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: راهکار قطعی جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران اوکراین یک راهکار سیاسی است و هیچگاه جنگ را راهکاری برای پایان دادن به اختلافات نمی داند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19239

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس