×
محمد رشیدی:

تمرکز دولت و مجلس شورای اسلامی بر رفع ناترازی انرژی براساس برنامه هفتم توسعه باشد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: مجلس یازدهم در برنامه هفتم توسعه رفع ناتزاری انرژی را دنبال کرد که به دنبال آن رفع ناترازی بودجه رخ می‌دهد و از تحمیل هزینه‌های زیاد به کشور جلوگیری می‌کند لذا باید تمرکز دولت و مجلس شورای اسلامی بر رفع ناترازی انرژی براساس برنامه هفتم توسعه باشد.

  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
  • ایسنا
  • ۰
  • تمرکز دولت و مجلس شورای اسلامی بر رفع ناترازی انرژی براساس برنامه هفتم توسعه باشد

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد رشیدی با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از آغاز فعالیت مجلس دوازدهم گفت: در ۱۰۰ روز گذشته بیشتر فعالیت مجلس شورای اسلامی حول دو محور برگزاری انتخابات هیات رئیسه و شکل‌گیری کمیسیون و رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم بود.

    وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای معرفی شده رای اعتماد داد که از نظر مقام معظم رهبری به عنوان کار ارزنده بیان شد و اکنون کابینه با تمامی ظرفیت شروع به کار کرده است.

    این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم اظهار کرد: در وهله اول مجلس باید در ادامه کار خود به دنبال اولویت‌های معیشتی و اقتصادی مردم باشد همچنین پشتوانه محکمی برای ادامه مذاکرات و خنثی سازی و برطرف کردن تحریم‌ها بوده و بر این دو موضوع متمرکز شود.

    رشیدی با اشاره به طرح‌های نمایندگان گفت: طرح‌های زیادی در دستور کار مجلس شورای اسلامی است که بعد از بررسی در کمیسیون‌ها به صحن علنی می‌آید، دولت هم اگر لوایحی مدنظر دارد را به مجلس شورای اسلامی ارسال کند. البته با توجه به این‌که وزرا به تازگی کار خود را شروع کرده‌اند، استقرار و فعالیت آنها مقداری زمان می‌طلبد که امیدواریم هرچه سریع‌تر این زمان کوتاه شود.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: مجلس یازدهم در برنامه هفتم توسعه رفع ناتزاری انرژی را دنبال کرد که به دنبال آن رفع ناترازی بودجه رخ می‌دهد و از تحمیل هزینه‌های زیاد به کشور جلوگیری می‌کند لذا باید تمرکز دولت و مجلس شورای اسلامی بر رفع ناترازی انرژی براساس برنامه هفتم توسعه باشد./انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19221

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس