×
رضا حاجی پور:

سومین نشست شورای قیمت گذاری امروز برگزار می‌شود

عضو ناظر مجلس در شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، گفت: جلسه روز گذشته شورای قیمت گذاری به دلیل عدم حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر امور اقتصاد دارایی لغو شد اما مقرر شده تا این نشست مجددا امروز (یکشنبه 18شهریورماه) راس ساعت 18 برگزار می‌شود.

  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
  • ایکانا
  • ۰
  • سومین نشست شورای قیمت گذاری امروز برگزار می‌شود

    به گزارش صبح مجلس؛ رضا حاجی پور عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، گفت: جلسه روز گذشته شورای قیمت گذاری به دلیل عدم حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر امور اقتصاد دارایی لغو شد اما مقرر شده تا این نشست مجددا امروز (یکشنبه ۱۸شهریورماه) راس ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

    نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزرای جهاد کشاورزی، امور اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی حضور پیدا می‌کنند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

    لازم به ذکر است مقرر شده بود تا روز گذشته در نشست شورای قیمت گذاری نرخ ۳۲ محصول اساسی کشاورزی از جمله گندم تعیین شود که به دلیل عدم حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه این نشست لغو شد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19219

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس