×
محمد جواد عسکری:

مطالبات مردم از وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد/یک میلیون نفر از ظرفیت فرودگاه داراب بهره‌مند می‌شوند

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس، گفت: از اجرای عملیات حدودا سه ماه باقی مانده، اگر این فرودگاه عملیاتی شود مردم شهرستان های داراب، زرین دشت، استهبان و نی‌ریز و حتی شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان که حدود یک میلیون نفر می‌شوند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
  • ایکانا
  • ۰
  • مطالبات مردم از وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد/یک میلیون نفر از ظرفیت فرودگاه داراب بهره‌مند می‌شوند

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی، گفت: در دیدار با خانم مالواجرد وزیر راه و شهرسازی مطالبات مهم حوزه انتخابیه را مطرح کردم که یکی از آنها آغاز عملیات احداث راه آهن فسا، داراب و زادمحمود بود. این راه آهن از نظر اقتصادی دارای اهمیت است و بندر شهید رجایی را به استان فارس متصل می‌کند و به عملیات خاکریزی و خاکبرداری کمی با توجه به شرایط اقلیمی نیاز دارد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز برای احداث آن اعلام آمادگی کرده است.

    رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در خصوص جاده فسا – داراب – جهرم عمده کارها صورت گرفته اما در محور داراب عملیات اجرایی باقی مانده است، روزهای گذشته مقرر شد ۳۵ کیلومتر از این مسیر عملیاتی شود. در یک فقره تصادف این محور ۲۵ دانش آموز جان خود را از دست داده اند.۵۰ کیلومتر از مسیر مذکور زیر سازی شده و قول داده اند تا دهه فجر سال جاری ۲۵ کیلومتر آن به بهره برداری برسد.

    وی افزود: مطالبه دیگر از وزیر راه و شهرسازی احداث محور بهادران به حاجی آباد از مرکز شهرستان زرین دشت بود،این پروژه آغازشده اما کند است که حتما باید سرعت بهتری داشته باشد.

    عسکری گفت: از اجرای عملیات حدودا سه ماه باقی مانده، اگر این فرودگاه عملیاتی شود مردم شهرستان های داراب، زرین دشت، استهبان و نی‌ریز و حتی شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان که حدود یک میلیون نفر می‌شوند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند. این فرودگاه دارای اهمیت اقتصادی و اجتماعی است و با استفاده از این ظرفیت می‌توان محصولات کشاورزی را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کرد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19196

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس