×
محمدجواد عسکری:

عملیات خط انتقال آب سد رودبال به شهرهای دبیران و شهرپیر درحال اجرا است

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی،گفت: با پیگیری های صورت گرفته شده عملیات خط انتقال آب سد رودبال به شهرهای دبیران و شهرپیر با اعتباری معادل 3 هزار و 200 میلیارد ریال درحال اجرا است.

  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
  • ایکانا
  • ۰
  • عملیات خط انتقال آب سد رودبال به شهرهای دبیران و شهرپیر درحال اجرا است

    به گزارش صبح مجلس؛ محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته و پیرو سفر مهندس علی اکبر محرابیان وزیر سابق نیرو به شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت و دستور تامین اعتبار لازم، تجهیز کارگاه و عملیات اجرای زیر ساخت فاز دوم خط انتقال آب به شهرهای دبیران و شهرپیر شهرستان زرین دشت از سد رودبال با اعتبار ۳۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

    نماینده‌ی مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این پروژه بزرگ زیرساختی شامل اجرای ۳۳ کیلومتر کانال‌کشی و لوله گذاری است که با اعتبار ۳ هزار و ۲۰۰میلیارد ریال در حال اجرا می باشد، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این پروژه از محل سفر اول استانی دولت سیزدهم به استان فارس و منابع وزارت نیرو تامین شده است.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: این شبکه زیر ساختی مهم و راهبردی، در آینده قابلیت انتقال آب مخزن تعادلی خط انتقال آب خلیج فارس از شهر دبیران به شهر پیر و روستاهای پیرامون را نیز دارا است ./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19192

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس