×
محسن فتحی :

آسفالت راه‌های روستایی دیواندره، سنندج، کامیاران پیگیری شد/ بخشی از مطالبات گندمکاران کردستان پرداخت شد

نماینده مردم دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مشکلات عمرانی در حوزه راه‌ها از اولویت‌های اینجانب در حوزه انتخابیه است، گفت: آسفالت راه‌های روستایی در اکثر استان‌های دیواندره، سنندج، کامیاران مورد توجه قرار گرفت، در تلاش هستیم پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه‌ها و جاده ها را از وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم پیگیری و به سرانجام مطلوب برسانیم.

  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
  • ایکانا
  • ۰
  • آسفالت راه‌های روستایی دیواندره، سنندج، کامیاران پیگیری شد/ بخشی از مطالبات گندمکاران کردستان پرداخت شد

    به گزارش صبح مجلس؛ محسن فتحی در مورد آخرین اقدامات پیگیری شده در حوزه انتخابیه، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۲ همت پول گندمکاران در حوزه انتخابیه واریز شده است، امیدواریم دولت چهاردهم به حل مشکلات کشاورزان در استان‌های مختلف توجه ویژه‌ای داشته باشد.

    نماینده مردم دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مشکلات عمرانی در حوزه راه‌ها از اولویت‌های اینجانب در حوزه انتخابیه بود، افزود: آسفالت راه‌های روستایی در اکثر استان‌های دیواندره، سنندج، کامیاران مورد توجه قرار گرفت، در تلاش هستیم پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه‌ها و جاده‌ها را از وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم پیگیری و به سرانجام مطلوب برسانیم؛ احداث شبکه آبرسانی طرح‌های هادی نیز پیگیری شد.

    فتحی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های استانی در شهرستان‌های دیواندره، سنندج و کامیاران که تعهد دولت سیزدهم بود به سرانجام رسیده است، یادآور شد: یکی از مطالبات صنفی، دریافتی حقوق بازنشستگان و جامعه فرهنگیان در استان کردستان بود که به جد پیگیر حل مسائل آنها بودیم.

    نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به پیگیری مطالبات فرهنگیان حوزه انتخابیه در اجرای رتبه بندی معلمان، خاطرنشان کرد: با رییس سازمان برنامه و بودجه جلساتی در خصوص مطالبات فرهنگیان به ویژه اجرای کامل رتبه بندی معلمان برگزار شد.

    فتحی با بیان اینکه رایزنی‌هایی با دولت سیزدهم برای راه اندازی دانشگاه داروسازی در حوزه انتخابیه داشته است، یادآور شد: شهرستان‌های دیواندره، سنندج و کامیاران در کردستان با کمبود پزشک متخصص روبرو هستند، تلاش می‌شود این مهم محقق شود تا بیماران برای درمان مسافت طولانی را طی نکنند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19133

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس