×
بهروز محبی نجم آبادی:

ما نمی‌گوییم که کارمندان بانکها نباید تسهیلات دریافت کنند/عدالت در پرداخت وام رعایت شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی‌گوییم که کارمندان بانکی نباید تسهیلات دریافت کنند، اما تاکید داریم که باید این خدمات به صورت حساب شده باشد و حتماً باید آمارها در این بخش به صورت دقیق و شفاف منتشر شود و بانک‌ها نیز به پرداخت تسهیلات تکلیفی نیز توجه داشته باشند.

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
  • ایکانا
  • ۰
  • ما نمی‌گوییم که کارمندان بانکها نباید تسهیلات دریافت کنند/عدالت در پرداخت وام رعایت شود

    به گزارش صبح مجلس؛ بهروز محبی نجم آبادی با اشاره به مشکلات در زمینه ارائه تسهیلات بانکی، گفت:براساس برخی گزارشها بانکها بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه به کارمندان خود داده‌اند.

    نماینده مردم «سبزوار، جوین و جغتای» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع ما نمی‌گوییم که نباید این خدمات به کارمندان بانکی صورت گیرد اما باید این خدمات به صورت حساب شده باشد و حتماً باید آمارها در این بخش به صورت دقیق و شفاف منتشر شود.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارمندان خدوم بانکی در بین کارمندان فعال در حوزه‌های دیگر،از جمله کارمندان زحمتکش قلمداد می‌شوند و تقریباً تعطیلات بسیار کم و شرایط سختی دارند، بیان کرد: با این حال باید آنچه که مد نظر عدالت است، رعایت شود و باید به پرداخت تسهیلات تکلیفی نیز از سوی بانک‌ها توجه شود آنهم در شرایطی که مردم با فشارهای معیشتی زیادی مواجه هستند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید کرد: انتشار اخبار در زمینه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به کارمندان خود، موجب ناراحتی مردم شد و بالاخره مردم احساس می کنند، تسهیلات از سوی بانک‌ها به صورت ناعادلانه پرداخت می شود. بنابراین و به اعتقاد بنده این موارد باید تعدیل شود،ضمن اینکه ما احترام ویژه‌ای هم برای کارمندان بانکی قائل هستیم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19120

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس