×
سمیه رفیعی:

فازهای مسکن مهر پردیس با کمبود مدرسه روبروست

نماینده مردم ری،شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین چالش های این شهرستان کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در سطح شهرستان به ویژه فازهای جدید مسکن مهر است.

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
  • ایرنا
  • ۰
  • فازهای مسکن مهر پردیس با کمبود مدرسه روبروست

    به گزارش صبح مجلس؛ سمیه رفیعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید خود از مساکن مهر و نواحی صنعتی شهرستان به خبرنگاران گفت: طبق قولی که پیش از تعیین تکلیف انتخابات به مردم شریف پردیس، بومهن و جاجرود برای حضور در شهرستان داده بودم، بازدید میدانی از برخی از نقاط شهرستان به همراه مسئولان داشتیم.

    وی ادامه داد: بر اساس گفته های محمد جواد لنکرانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان، کمبود مدرسه و معلم و حضور به موقع معلمان در سر کلاسهای درس در سطح شهرستان به ویژه فازهای جدید ۱۱، ۵، ۸ ،۹ یکی از مهمترین دغدغه ها در ابتدای سال تحصیلی است.

     

    نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر موارد و مشکلات مطرح شده توضیح داد: در طی بازدیدها و جلسات مکرر در این سفر یک روزه مسئله ساماندهی نشدن مصلی نماز جمعه توسط حجت الاسلام والمسلمین حسین حسینی امام جمعه شهرستان مطرح شد و موضوع واگذاری و ثبت سند واحدهای مستقر در ازون تپه بومهن عنوان و رسیدگی به آن در دستور کار قرارگرفت.

    رفیعی گفت: جانمایی ستاد مربوط به هلال احمر یکی دیگر از مسائل مطرح شده در جلسات بود، محل استقرار فعلی در خور و شان جمعیت هلال احمر شهرستان نیست.

    وی ادامه داد: مقرر شد با همراهی فرماندار یک سوله برای انبار و یا واحدهای اداری به صورت موقت در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گیرد و اعضای جمعیت تا تعیین تکلیف نهایی در این سوله مستقر بشوند.

    نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات صنعتگران ،خاطر نشان کرد: ساماندهی نواحی صنعتی و تامین برق برای ادامه روند تولید مشکل اساسی صنعتگران است و مقرر شد با همراهی صنعتگران،مسئولان شهرستانی و استانی و وزیر صنعت، معدن و تجارت رفع و حل مشکلات در دستور کار قرار گیرد و نواحی صنعتی خرمدشت و سیاسنگ به شهرک صنعتی الحاق بشوند.

     

    رفیعی ادامه داد: جلسه بعدی در نیمه اول مهر ماه با شرکت عمران و دستگاههایی که به نحوی در مسائل صنعتی شهرستان دخیل هستند برگزار خواهد شد.

    وی بابیان اینکه احداث واحدهای نیروگاهی کوچک مقیاس توسط اتحادیه صنایع فلزی شهرستان قابل تقدیر است، اظهار داشت: برای راه اندازی نیروگاه برق، محسن قضاتلو فرماندار قول همراهی دادند و بعد از این جلسه در طی ۲۴ ساعت آینده با مسئولان اتحادیه جلسه ای برای بررسی موارد برگزار می شود.

     

    نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع خرید برق تولیدی از سوی مپنا را هم ما پیگیری می کنیم تا در قرار داد فیمابین به رقم متعادلی برسیم.

    شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19098

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس