×
عمر علیپور اقدم:

جاده ترانزیتی بازرگان به یک قتلگاه تبدیل شده است

نماینده مردم ماکو در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه جاده ترانزیتی بازرگان به یک قتلگاه تبدیل شده است افزود: جاده مرزی بازرگان به منطقه بکر بورالان از سال 63 تاکنون فاقد روکش آسفالت بوده و حتی شانه‌های خاکی آن هم از بین رفته و بسیار ناایمن است.

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
  • ایکانا
  • ۰
  • جاده ترانزیتی بازرگان به یک قتلگاه تبدیل شده است

    به گزارش صبح مجلس؛ عمر علیپور اقدم با اشاره به وضعیت نامطلوب راه‌های حوزه انتخابیه خود، گفت: راه‌های این منطقه چه مسیرهای روستایی و چه جاده ترانزیتی که از تهران به مرز بازرگان وصل شده است به یک قتلگاه تبدیل شده‌اند کمااینکه متاسفانه در ۳ ماه گذشته ۱۱ نفر در این راه‌ها به دلیل حوادث ترافیکی شدید جان خود را از دست دادند.

    نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جاده‌های این منطقه فاقد دوربرگردان و علائم و موانع لازم هستند که باعث شده است به طور مکرر شاهد بروز حوادث ترافیکی شدید در آنها باشیم.

    وی تصریح کرد: راه‌های روستایی این منطقه نیز وضعیت بسیار نامناسبی دارند کمااینکه جاده مرزی بازرگان به منطقه بکر بورالان از سال ۶۳ تاکنون فاقد روکش آسفالت بوده و حتی شانه‌های خاکی آن هم از بین رفته و بسیار ناایمن است.

    این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: لازم است وزیر راه و شهرسازی جدید نگاه ویژه‌ای به ایمن‌سازی و استانداردسازی جاده‌های این مسیر به ویژه جاده مرزی بازرگان داشته باشد که روزانه تعداد زیادی خودروهای سنگین در آن تردد می‌کنند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19092

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس