×
محمدرضا رضایی‌کوچی:

حل مشکلات مسکن و راه در گروی تفکیک وزارت راه و شهرسازی

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت که انتظار می‌رود وزیر راه و شهرسازی تفکیک وزارت راه و شهرسازی را عملیاتی کند چراکه راه‌حل رفع مشکل مسکن و حمل‌ونقل در این موضوع است.

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
  • ایکانا
  • ۰
  • حل مشکلات مسکن و راه در گروی تفکیک وزارت راه و شهرسازی

    به گزارش صبح مجلس؛ محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به ضرورت تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه بسیار وسیع بوده و گستردگی حوزه های ان موجب شده یک وزیر به تنهایی تمرکز کافی برای رسیدگی به موضوعات حوزه های راه و مسکن را نداشته باشد. لذا امیداریم با توجه به رای اعتمادی که نمایندگان مردم مجلس به خانم صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی دارند، وی مطابق با قولی که در کمیسیون دادند پای تفکیک این وزارتخانه ایستاده و آن را عملیاتی کند.

    نماینده مردم خفر و جهرم در مجلس افزود: در زمان بررسی صلاحیت وزیر راه و شهرسازی صحبت‌هایی در کمیسیون عمران و مجلس برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی رخ داد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد و وزیر این مسیر را طی کند چراکه در رفع مشکل مسکن و حمل‌ونقل نقش دارد.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: مرکز پژوهش‌ها، اعضای کمیسیون عمران، رئیس مجلس، آقای نیکزاد که از تجربه وزارت برخوردار است و همه معاونان و مدیران کل وزارت راه در تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی نظر مثبت دارند که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این کار انجام شود.

    رضایی‌کوچی با تاکید مجدد بر اینکه حل مشکل مسکن و حمل‌ونقل به تفکیک وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد، گفت: ما اهل تعامل با دولت هستیم و بر همدلی تاکید داریم. همانطور که نمایندگان مجلس این موضوع را در رای خود به وزرا نشان دادند. مجلس به دنبال هم‌افزایی و کمک به دولت است چراکه موفقیت دولت موفقیت نظام و مردم به شمار می‌آید./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19087

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس