×
فلاحی

امروز کشور نیازمند وفاق و همدلی برای خدمت به مردم است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز همدلی و وفاق ملی برای خدمت به مردم در کشور ضرورت دارد، گفت: دولت چهاردهم مسیر خود را با وفاق آغاز کرده و انتظار است این مسیر را برای خدمت به مردم ادامه دهد.

  • ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
  • ایکانا
  • ۰
  • امروز کشور نیازمند وفاق و همدلی برای خدمت به مردم است

    به گزارش صبح مجلس؛ سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت که در مسجد جامع شهر ایلام برگزار شد، با بیان اینکه جامعه امروز ما نیاز به راهبرد امام حسین «ع» به عنوان پرچم‌دار عدالت دارد، عنوان کرد: امروز دو گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان سلطه در مقابل هم قرار گرفته‌اند و پیشانی گفتمان سلطه، رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

    وی تصریح کرد: کسانی که ژست روشنفکری می‌گیرند و در مقابل جنایاتی که در غزه اتفاق افتاده سکوت می‌کنند، درواقع با گفتمان انسانیت مرزبندی می‌کنند. امروز گفتمان انقلاب اسلامی با درون مایه عدالتخواهی، اسرائیل غاصب را از پای انداخته، شمال اسرائیل فلج شده و صنعت گردشگری این رژیم که بعد از صادرات تسلیحات نظامی، بخش عظیمی از اقتصاد اسرائیل را تشکیل می‌دهد، در حال نابودی است.

    فرصت اختلاف نیست!

    نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۵۴ کشور جهان میز ایران دارند و در کنار رژیم صهیونیستی کار امنیتی_اطلاعاتی علیه ایران انجام می‌دهند، تاکید کرد: اما با تمام این اوصاف این رژیم دچار استیصال شده است.

    فلاحی در ادامه با تأکید بر قدرت ایران و صرف این قدرت در درون کشور برای خدمت به مردم، گفت: زمانی می‌توان این قدرت را صرف مردم و پازل قدرت را تکمیل کرد که فارغ از اختلافات همه ما در خدمت مردم باشیم و کار کنیم.

    وی با بیان اینکه مردم ما فرصت اختلاف نداشته و این فرصت را نیز در اختیار مسئولان قرار نمی‌دهند، افزود: در زمانی که دنیا به سرعت در حال پیشرفت است ما مجالی برای اختلافات سیاسی، حزبی و گروهی نداریم؛ لذا باید با همدلی برای مردم کار کنیم، که اگر این مسیر انتخاب شود، خداوند نیز به این مسیر برکت می‌دهد.

    با تورم قانون مخالفم

    نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه قوانین در مجلس باید چند جانبه و بر اساس عدالت‌محوری باشد، بیان کرد: بنده از کسانی هستم که با تورم قانون مخالف هستم؛ چراکه چندین هزار قانون در مجالس مختلف مصوب شده، اما اکثراً به درستی اجرا نشده‌اند، بنابراین مجلس باید بخش عظیمی از کار خود را به تنقیح و اصلاح قوانین و نظارت اختصاص دهد.

    فلاحی با اشاره به انتظار وفاق و همدلی بین دولت و مجلس برای ارتقاء اقتصاد جامعه، گفت: مسئله اصلی ما در کشور اشتغال جوانان است و اگر پروژه‌ای در استان از سوی هلدینگی اجرا می‌شود، باید پایان آن نیز در نظر گرفته شود تا باعث بروز مشکل نشود.

    وی با تأکید بر اینکه باید برای سرمایه‌گذاران در استان فرش قرمز پهن شود، تصریح کرد: ما در کنار هم می‌توانیم این مسائل کوچک را در استان‌مان حل کنیم و توسعه استان را در اولویت قرار دهیم.

    ایلام را با ثروتش به دنیا معرفی می‌کنیم

    نماینده مردم ایلام در ادامه با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان با ریاست جمهوری افزود: در آن دیدار عنوان شد که استان ایلام با ۶۰۰ هزار جمعیت می‌تواند پایلوت توسعه و پیشرفت کشور باشد؛ چرا‌که این استان دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف نفت، گاز، کشاورزی، گردشگری و … است.

    فلاحی با اشاره به اینکه استان ایلام ثروت‌های خدادادی بی‌شماری دارد، عنوان کرد: باید نقشه جامعی برای مدیریت ثروت استان ایلام تدوین شود که لازمه آن همکاری و همراهی تمام مسئولان استان و نمایندگان مجلس است.

    مردم ایلام می‌توانند در توسعه کشور نقش‌آفرین باشند

    نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تردد میلیونی زائران حسینی در ایام اربعین و با تأکید بر اینکه استان ایلام به لحاظ منابع انسانی غنی و استانی ثروتمند است، اضافه کرد: در عربستان فاجعه منا در حالی رخ داد که تعداد زائران آنجا بسیار کمتر از زائران اربعین هستند، اما در استان کوچکی همانند ایلام با تردد میلیونی هیچگونه حادثه‌ای رخ نداد و زائران توانستند با امنیت کامل و بسیار مدیریت شده به عتبات عالیات مشرف شوند و همین نشان می‌دهد که مردم استان ما می‌توانند در توسعه کشور نیز نقش‌آفرین باشند.

    فلاحی با بیان اینکه در تمام دنیا دولت‌ها به مردم خدمت می‌کنند، اما در ایران مردم به دولت خدمت می‌کنند؛ افزود: هر جا دولت دست یا پایش زخمی شده،  این مردم بودند که دست و پای دولت شدند و به دولت کمک کردند؛ بنابراین این مردم شایسته تقدیرند و تقدیر ما کار برای مردم است./۱پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19020

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس