×
جهانبخش قلاوند:

نیاز جامعه به وحدت، در رای اعتماد مجلس به کابینه تجلی یافت

جهانبخش قلاوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، رای اعتماد کامل مجلس به کابینه دولت چهاردهم را نشان‌دهنده همدلی و وحدت میان قوه مقننه و مجریه دانست و تاکید کرد که این همراهی، پاسخی به نیاز امروز جامعه برای وحدت و همکاری است.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
  • ۰
  • نیاز جامعه به وحدت، در رای اعتماد مجلس به کابینه تجلی یافت

    به گزارش صبح مجلس؛ جهانبخش قلاوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مجلس، رای اعتماد به کابینه دولت چهاردهم را نشان‌دهنده همراهی و همدلی مجلس با دولت دانست. وی اظهار داشت که با توجه به تاکیدات مسئولان و انتظارات برای همکاری و وحدت، برخی جریان‌های سیاسی در مجلس که تصمیم گرفته بودند به تعدادی از وزرا رای ندهند، نظر خود را تغییر دادند و در نهایت شاهد یکی از نادرترین روزهای مجلس بودیم که تماماً با دولت همراهی کرد.

    قلاوند با اشاره به نیاز جامعه به وحدت و همبستگی، تاکید کرد که این اقدام مجلس در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت بود و به نوعی پاسخ به نیاز امروز جامعه برای همدلی و همراهی به‌حساب می‌آید.

    وی همچنین در خصوص مفهوم وفاق ملی اظهار داشت که پس از اتفاقات سال‌های گذشته و کاهش مشارکت مردم در انتخابات، نیاز به یک حرکت ملی و وحدت‌آمیز در کشور احساس می‌شد. قلاوند با تمجید از رویکرد رئیس‌جمهور در تشکیل کابینه، گفت: آقای رئیس‌جمهور با چیدمان کابینه خود نشان داد که به وحدت ملی توجه دارد، اگرچه همه جریان‌ها به‌طور کامل در کابینه حضور ندارند.

    وی افزود: امروز وحدت و همراهی میان دو قوه مجریه و مقننه به‌وضوح نمایان شد و این همراهی ملی در آینده به نفع کشور خواهد بود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18967

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس