×
حسینعلی حاجی دلیگانی:

رای بالای وزرا مسئولیت آن‌ها را سنگین‌تر می‌کند

نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه، رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم را بی‌نظیر توصیف کرد و تاکید کرد که این رای‌ها مسئولیت وزرا را سنگین‌تر می‌کند. وی همچنین بر نظارت مجلس بر عملکرد وزرا تاکید کرد و از برخی اظهارات رئیس‌جمهور انتقاد کرد.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
  • ۰
  • رای بالای وزرا مسئولیت آن‌ها را سنگین‌تر می‌کند

    حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مجلس، رای اعتماد به کابینه دولت چهاردهم را مورد ارزیابی قرار داد و اظهار داشت که میزان رای‌های داده شده به وزرا بی‌نظیر بوده است. وی تاکید کرد که این میزان رای، مسئولیت وزرایی که رای اعتماد گرفتند را سنگین‌تر می‌کند و انتظار می‌رود که وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.

    حاجی دلیگانی با اشاره به نقش نظارتی مجلس، افزود: مجلس در عین حال که رای خوبی به کابینه داده است، منتظر خواهد ماند تا ببیند وزرا در جایگاه‌های خود چگونه عمل خواهند کرد و از طرف مردم نقش نظارتی خود را ایفا خواهد کرد.

    وی همچنین به سخنان رئیس‌جمهور اشاره کرد و بیان داشت که برخی از صحبت‌های ایشان، به ویژه در مورد لطف مقام معظم رهبری، مناسب نبود.

    در ادامه،حاجی دلیگانی به بحث وفاق ملی پرداخت و اظهار داشت که آقای پزشکیان در ترکیب کابینه سعی کرده از عمده سلایق مختلف سیاسی استفاده کند، اما به‌طور کامل از همه جریان‌های سیاسی نماینده‌ای در کابینه حضور ندارد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18965

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس