×
علی امامی‌راد:

رای اعتماد به کابینه پایان کار نیست، نظارت مجلس ادامه دارد

علی امامی‌راد، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رای اعتماد مجلس به کابینه دولت، تاکید کرد که وظیفه نظارتی مجلس همچنان ادامه دارد و در صورت کم‌کاری وزرا، از ابزارهای نظارتی استفاده خواهد شد.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
  • ۰
  • رای اعتماد به کابینه پایان کار نیست، نظارت مجلس ادامه دارد

    به گزارش صبح مجلس؛ علی امامی‌راد، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، به بررسی روند رای اعتماد به کابینه دولت پرداخت و اظهار داشت که مجلس وظیفه خود را در این زمینه انجام داده است. وی با اشاره به تأثیر سخنان دکتر پزشکیان در فضای مجلس، گفت: با وجود اشکالاتی که به برخی وزرا وارد بود، مجلس تصمیم گرفت به کابینه رای اعتماد دهد و این امر تا حدی به دلیل تأثیر سخنان آقای پزشکیان بود.

    امامی‌راد تاکید کرد که وظیفه مجلس تنها به رای اعتماد ختم نمی‌شود و بعد نظارتی آن همچنان ادامه دارد. وی افزود: مجلس دو وظیفه اصلی دارد؛ قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون. هرچند که به کابینه رای اعتماد داده شده، اما اگر وزرا در انجام وظایف خود کم‌کاری کنند، از ابزارهای نظارتی مانند سوال، تذکر و استیضاح استفاده خواهیم کرد.

    این نماینده مجلس همچنین به اهمیت همکاری با دولت اشاره کرد و گفت: موفقیت دولت برای ما اهمیت دارد و ما نیز از وزرا حمایت خواهیم کرد، اما این حمایت به معنای چشم‌پوشی از وظیفه نظارتی مجلس نیست.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18956

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس