×
رضا سپهوند:

رای اعتماد بالا به وزرای کلیدی، پشتوانه قوی برای کشور است

رضا سپهوند، نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رای اعتماد بالا به وزرای کلیدی دولت، از این اقدام به عنوان پشتوانه‌ای قوی برای کشور یاد کرد و تاکید کرد که مجلس با گفتمان مثبت خود، شروع خوبی برای دولت رقم زده است.

  • محمدامین سالاری
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
  • ۰
  • رای اعتماد بالا به وزرای کلیدی، پشتوانه قوی برای کشور است

    رضا سپهوند، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، به بررسی روند رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت پرداخت و اظهار داشت که مجلس با گفتمان مثبت خود، شروع خوبی را برای دولت رقم زد. وی تاکید کرد که برخی وزرا مانند وزیر دفاع، وزیر اطلاعات و وزیر امورخارجه نیاز به رای بالایی داشتند تا پشتوانه قوی‌تری برای کشور در مسائل دفاعی، اطلاعاتی و روابط بین‌الملل ایجاد کنند و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

    سپهوند با اشاره به سختی‌های توافق بین جریان‌های مختلف مجلس، اظهار داشت که فراکسیون مستقلین با برنامه‌ریزی دقیق در این مسیر به خوبی عمل کرد. وی افزود: صبح جلساتی داشتیم و توانستیم کار خوبی را به انجام برسانیم. سخنان دکتر پزشکیان نیز بسیار تأثیرگذار بود، هرچند در برخی موارد به دلیل معذوریت‌هایی نتوانست برخی مسائل را به‌صراحت بیان کند.

    این نماینده مجلس به وجود مخالفین سرسختی نیز اشاره کرد و گفت: در برخی موارد شاهد حرکت‌های نامناسبی مانند پخش شب‌‌‌نامه و مسائل مشابه در داخل مجلس بودیم که در شأن مجلس نبود، اما این مسائل همیشه وجود داشته و متأسفانه این‌گونه اتفاقات را شاهد بودیم.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18955

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس