×
عباس بیگدلی:

مجلس با رای اعتماد کامل به کابینه، در کنار دولت قرار دارد

عباس بیگدلی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رای اعتماد بالای مجلس به کابینه دولت، تأکید کرد که مجلس در کنار دولت قرار دارد و انتظارها از کابینه بیشتر خواهد بود. وی بر اهمیت نگاه همدلی و وفاق در بدنه دولت، از وزرا تا مدیران میانی، تاکید کرد و خواستار استفاده از نیروهای توانمند و به دور از حواشی سیاسی شد.

  • محمدامین سالاری
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
  • ۰
  • مجلس با رای اعتماد کامل به کابینه، در کنار دولت قرار دارد

    عباس بیگدلی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، با اشاره به رای اعتماد بالای نمایندگان به کابینه دولت، تأکید کرد که مجلس در کنار دولت قرار دارد و می‌خواهد به آن کمک کند. وی اظهار داشت: مجلس با رای اعتماد کامل به کابینه دکتر پزشکیان نشان داد که به گفتمانی که مردم به آن رای داده‌اند، احترام می‌گذارد.

    بیگدلی افزود: اگرچه برخی از وزرا با آرا کمتری رای آوردند، این مسئله به معنای مخالفت با دولت نیست؛ بلکه به این دلیل است که نمایندگانی که رای منفی دادند، معتقد بودند که وزرا باید شاخص‌های مورد نظر مردم و مجلس را داشته باشند و خواستار گزینه‌های بهتری بودند.

    وی همچنین بر اهمیت نگاه همدلی و وفاق در بدنه دولت تاکید کرد و گفت: این نگاه باید نه‌تنها در سطح وزرا، بلکه در معاونین وزرا، مدیران میانی، مدیران استانی و شهرستانی نیز وجود داشته باشد.

    بیگدلی ابراز امیدواری کرد که دولت از نیروهای توانمند و شایسته، به دور از فضای سیاسی و حواشی، در بدنه‌میانی خود استفاده کند تا مردم از این تغییرات بهره‌مند شوند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18952

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس