×
علی کشوری:

مجلس با رای اعتماد به کابینه، انتظار اجرای وعده‌ها را دارد

علی کشوری، نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر، با اشاره به رای اعتماد کامل مجلس به کابینه دکتر پزشکیان، از دولت خواست تا به وعده‌ها و برنامه‌های خود عمل کند. وی تاکید کرد که اتحاد و وفاق مجلس و دولت باید به نتایج عملی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر شود.

  • محمدامین سالاری
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
  • ۰
  • مجلس با رای اعتماد به کابینه، انتظار اجرای وعده‌ها را دارد

    علی کشوری، نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، به بررسی روند رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت پرداخت. وی اظهار داشت که تمامی اعضای کابینه موفق به کسب رای اعتماد شدند و این رای‌گیری با آرای بالایی همراه بود، به طوری که اکثر وزرا بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد آرا را به دست آوردند.

    کشوری با اشاره به پیش‌بینی‌های نمایندگان درباره نتیجه رای‌گیری، تأکید کرد که دموکراسی و مردم‌سالاری به‌خوبی در مجلس شورای اسلامی حاکم بود و بدون هیچ حاشیه‌ای، یک وفاق ملی شکل گرفت. وی افزود: دکتر پزشکیان با توجه به نگاهی که به تمام سلایق سیاسی داشت و در معرفی کابینه این رویکرد را نشان داد، موفق شد تا کابینه‌ای را معرفی کند که مورد تایید مجلس قرار گرفت.

    وی همچنین به انتظار نمایندگان از دولت اشاره کرد و گفت: مجلس برای دولت سنگ تمام گذاشته و تمامی وزرا رای اعتماد گرفتند. اکنون انتظار داریم که دولت دکتر پزشکیان و اعضای کابینه به وعده‌ها و برنامه‌هایی که به مردم داده‌اند عمل کنند.

    کشوری تاکید کرد که اتحاد و وفاقی که در مجلس و دولت به وجود آمده باید به نتایج عملی منجر شود. وی افزود: مجلس شورای اسلامی نماینده ۸۶ میلیون نفر است و این اتحاد و همکاری باید باعث پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18950

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس