×

نماینده رودبار: دنیامالی فردی متعهد و آشنا به مشکلات ورزش و جوانان است

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی، با حمایت از کلیات برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، از دنیامالی به‌عنوان فردی متعهد و کارآمد با سابقه ۲۵ ساله در کشور یاد کرد و به ارائه برنامه‌های جامع او برای حل مشکلات زیرساخت‌های ورزشی و حوزه جوانان اشاره کرد.

  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
  • تسنیم
  • ۰
  • نماینده رودبار: دنیامالی فردی متعهد و آشنا به مشکلات ورزش و جوانان است

    به گزارش صبح مجلس؛ مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی صبح امروز چهارشنبه، در حمایت از کلیات برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان صحبت کرد. او با اشاره به شناخت طولانی‌مدتی که از آقای دنیامالی دارد، اظهار داشت: آقای دنیامالی ۲۵ سال به صورت دلسوزانه در کشور فعالیت کرده و فردی شریف، متعهد، متخصص و کارآمد از خانواده شهدا و ایثارگران است.

    چگینی ادامه داد: آقای دنیامالی چندین سال نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس و همچنین کمیسیون تلفیق بوده و با برنامه‌ها آشنایی کامل دارد. علاوه بر این، سابقه ورزشی او نیز شامل ریاست فدراسیون قایقرانی و نایب‌رئیسی فدراسیون قایقرانی آسیا است که نشان‌دهنده آشنایی عمیق او با حوزه ورزش است.

    وی به کمبود زیرساخت‌ها و زمین‌های ورزشی مناسب در کشور اشاره کرد و گفت: آقای دنیامالی برنامه‌های جامعی برای حل این مشکلات ارائه کرده است. همچنین در حوزه جوانان نیز برنامه‌های او می‌تواند اقدامات موثری را به همراه داشته باشد.

    این نماینده مجلس در ادامه تأکید کرد: حضور چندین‌ساله آقای دنیامالی در معاونت عمرانی شهرداری تهران و آشنایی او با زیرساخت‌ها می‌تواند به حل مشکلات این حوزه کمک شایانی کند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18940

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس