×
عضو کمیسیون عمران مجلس:

برنامه‌های به‌روز وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، شانس رای اعتماد را افزایش داد

حبیب قاسمی، عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر جامعیت و تطابق برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اسناد بالادستی، احتمال رای اعتماد بالا به وی را مطرح کرد و وی را گزینه‌ای توانمند در حوزه مسکن دانست.

  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
  • تسنیم
  • ۰
  • برنامه‌های به‌روز وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، شانس رای اعتماد را افزایش داد

    به گزارش صبح مجلس؛ حبیب قاسمی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره ارزیابی این کمیسیون از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار داشت: برنامه‌های ارائه‌شده توسط وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از جامعیت خوبی برخوردار است و تجارب وی در حوزه شهرسازی، به‌ویژه در زمینه مسکن، او را به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است.

    وی افزود: این وزیر پیشنهادی نسبت به سایر گزینه‌ها دارای پیشینه و ظرفیت بالاتری است. سوابق کاری او در ابعاد مختلف عملکردی، فردی، اجتماعی و اقتصادی مورد تأیید و اعتماد کمیسیون عمران قرار گرفته است. این ویژگی‌ها باعث شده تا وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از اقبال مناسبی در میان اعضای کمیسیون برخوردار باشد.

    قاسمی همچنین یادآور شد که پس از قرار گرفتن وزیر پیشنهادی در معرض رای اعتماد مجلس، تفاوت‌هایی در تعداد موافقان و مخالفان مشاهده خواهد شد. با این حال، احتمال رای آوردن او در صحن علنی مجلس بسیار زیاد است، اگرچه انتظار رای مثبت بالا نیز وجود ندارد.

    این نماینده مجلس ادامه داد: در ابتدا، برنامه‌های وزیر پیشنهادی تنها با ۲۲.۵ درصد از اسناد بالادستی همخوانی داشت و به همین دلیل اقبال به او پایین بود. اما پس از ارائه برنامه دوم که تطابق بیشتری با اسناد بالادستی داشت، میزان حمایت از او افزایش یافت. این برنامه جدید، هم دست‌یافتنی‌تر و هم دارای ضمانت اجرایی بالاتری است، که به افزایش اقبال نمایندگان به وزیر پیشنهادی منجر شده است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18936

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس