×

وزیر پیشنهادی ورزش: در حوزه ورزش زنان سرمایه گذاری بیشتری خواهیم کرد

دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در حوزه ورزش زنان سرمایه گذاری بیشتری خواهیم کرد چون بر اساس مطالعات انجام شده اگر به اندازه یک سوم هزینه حوزه ورزش مردان در حوزه ورزش زنان سرمایه گذاری کنیم، نتایجی بیش از دو برابر ورزش مردان نصیب ما می شود.

  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
  • ایرنا
  • ۰
  • وزیر پیشنهادی ورزش: در حوزه ورزش زنان سرمایه گذاری بیشتری خواهیم کرد

    به گزارش صبح مجلس؛ احمد دنیامالی در تشریح برنامه های خود گفت: ما می‌خواهیم در این دولت پیگیری مشکلات جوانان اعم از مشکلات اشتغال و تامین مسکن آنها را به صورت ویژه پیگیری کنیم البته مسئولیت و ماموریت این حوزه با وزارت ورزش و جوانان است و طبیعتا سازوکارها هم در اختیار دیگر وزراتخانه هاست که ما می توانیم به صورت ویژه پیگیری کنیم.

    وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به حوزه ورزش زنان اظهار داشت: در حوزه ورزش زنان سرمایه گذاری بیشتری خواهیم کرد چون بر اساس مطالعات انجام شده اگر به اندازه یک سوم هزینه حوزه ورزش مردان در حوزه ورزش زنان سرمایه گذاری کنیم نتایجی بیش از دو برابر ورزش مردان نصیب ما می شود این کار را چینی ها انجام دادند و در المپیک پاریس هم چهل مدال طلا گرفتند که بخش اعظمی از دریافت کنندگان این مدال ها خانم ها هستند لذا از این جهت ورزش زنان برای ما مهم است.

    دنیا مالی توسعه ورزش همگانی را یکی دیگر از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه های ما به حوزه سلامت جامعه بر می‌گردد باید شرایطی را به وجود بیاوریم که جامعه ما به سمت این ورزش حرکت کند و هر روز هر ایرانی بتواند بیست دقیقه تا نیم ساعت ورزش و پیاده روی انجام دهد.

    وی افزود: مهم ‌ترین برنامه ما در حوزه ورزش قهرمانی خواهد بود که در آینده به تفصیل در این زمینه صحبت خواهم کرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18928

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس