×

خجسته پور: گزینه پیشنهادی وزارت صمت دارای سوابق و رویکردهای بسیار خوبی در این حوزه است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: اتابک با داشتن سابقه مدیریت در پروژه‌های زیرساختی بزرگ و همچنین فعالیت در صنایع مختلف از جمله فولاد و معدن، می‌تواند چالش‌های مرتبط با وزارت صمت را مدیریت کند.

  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
  • ۰
  • خجسته پور: گزینه پیشنهادی وزارت صمت دارای سوابق و رویکردهای بسیار خوبی در این حوزه است

    به گزارش صبح مجلس؛ قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: اتابک با داشتن سابقه مدیریت در پروژه‌های زیرساختی بزرگ و همچنین فعالیت در صنایع مختلف از جمله فولاد و معدن، می‌تواند چالش‌های مرتبط با وزارت صمت را مدیریت کند.

    وی افزود: وزارت صمت یکی از مهم ترین وزارتخانه های دولت می باشد که نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور دارد. از این رو آقای اتابک که به عنوان وزیر پیشنهادی دکتر پزشکیان برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) معرفی شده است، از مدیران برجسته و باسابقه در حوزه‌های صنعتی و انرژی در ایران محسوب می‌شود. تجربه طولانی ایشان در مدیریت شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی و همچنین ارتباط بسیار خوب با فعالان این حوزه، کارنامه خوبی را نصیب محمد اتابک کرده است.

    خجسته پور تاییدیه کمیسیون صنایع و معادن مجلس را بر برنامه های محمد اتابک و دفاع بزرگان بخش حصوصی را نشانه خوبی برای کسب رای اعتماد اتابک از نمایندگان مردم در خانه ملت دانست. وی اظهار امیدواری کرد که گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت صمت درصورت کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، صنعت خودرو را مورد توجه ویژه قرارداده و برای رفع مشکلات این صنعت مهم و تاثیرگذار در کشور برنامه ریزی نماید./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18872

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس