×

مؤمنی: وزارت کشور دولت چهاردهم به دنبال فرصت‌سازی و تقویت وحدت ملی است

اسکندر مؤمنی، وزیر پیشنهادی کشور، در جلسه علنی مجلس تأکید کرد که وزارت کشور با استفاده از تمامی امکانات و مشارکت نخبگان، به دنبال فرصت‌سازی و تقویت وحدت ملی است.

  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
  • ۰
  • مؤمنی: وزارت کشور دولت چهاردهم به دنبال فرصت‌سازی و تقویت وحدت ملی است

    به گزارش صبح مجلس؛ اسکندر مؤمنی، وزیر پیشنهادی کشور، در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، ضمن دفاع از برنامه‌های خود، از ریاست مجلس، هیأت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی برای برگزاری جلسات منظم بررسی صلاحیت وزرا قدردانی کرد.

    مؤمنی در ادامه اظهار داشت که ایفای نقش و اثربخشی مسئولیت‌های وزارت کشور بدون همدلی و همگامی امکان‌پذیر نیست و این فرآیند باید از امروز آغاز شده و تا انتها ادامه یابد.

    وی با تأکید بر ارائه برنامه‌های خود در جلسات مختلف کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس، بیان کرد که قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و قانون برنامه هفتم توسعه مبنای تمام هدف‌گذاری‌ها، تصمیمات و اقدامات وزارت کشور خواهد بود.

    مؤمنی تصریح کرد که وزارت کشور دولت چهاردهم با استفاده از همه امکانات و منابع انسانی موجود و همچنین مشارکت نخبگان و مجامع علمی، به دنبال فرصت‌سازی و گشودن افق‌های جدیدی برای تقلیل مشکلات کشور است. وی تأکید کرد که کشور ایران برای رسیدن به آرمان‌های خود هیچ کمبودی ندارد و وظیفه ماست که با شناخت استعدادها و فراهم کردن زمینه‌ها، به رسالت تاریخی خود عمل کنیم.

    مؤمنی همچنین بر احترام به حقوق و آزادی‌های جامعه تأکید کرد و گفت: سرمایه اصلی کشور، مردم هستند و به حکم قانون اساسی، حق نقد و اعتراض دارند. وی افزود که باید فرصت برابر برای همه شهروندان، اعم از زنان و مردان، فراهم شود و از هر فرد بر اساس استعداد و توانایی خاص خود استفاده گردد تا احساس تبعیض ریشه‌کن شود و همه احساس برابری و برادری کنند.

    وی همچنین بیان کرد که ارتقای سازمانی و تقویت نظارت هدفمند و احیای شأن و جایگاه وزارت کشور از اولویت‌های اصلی او خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌های انگیزشی و بهبود معیشت کارکنان، به این اهداف دست یابد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18867

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس