×
ابوالفتح شادمهری:

صادق با برنامه‌های تخصصی، منتقدان را متقاعد کرد

ابوالفتح شادمهری، کارشناس مسائل شهری، با تاکید بر توانمندی‌ها و تجربه خانم فرزانه صادق در حوزه شهرسازی، اعلام کرد که او با ارائه برنامه‌های تخصصی و تسلط بر موضوعات مرتبط، توانسته حمایت نمایندگان مجلس را جلب کند و منتقدان را متقاعد سازد.

  • محمدامین سالاری
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
  • ۰
  • صادق با برنامه‌های تخصصی، منتقدان را متقاعد کرد

    ابوالفتح شادمهری، کارشناس مسائل شهری، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، به بررسی صلاحیت فرزانه صادق به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی پرداخت. وی با تأکید بر تجربه و توانمندی صادق در حوزه شهرسازی، اظهار داشت که وی در دوران فعالیت خود به‌عنوان معاون شهرسازی وزارتخانه و همچنین در سمت‌های مدیریتی مختلف، همواره بر اصول انسان‌محور بودن طرحها و تأمین سرانه‌های خدماتی در شهرها تأکید داشته است.

    شادمهری بیان کرد که صادق با تخصص بالایی که در حوزه شهرسازی دارد، توانسته است برنامه‌های قابل قبولی ارائه دهد. او افزود که صادق با موضوعاتی مانند احقاق حقوق مردم در طرح‌های تفصیلی و انتقال حق توسعه، آشناست و این موضوعات را با جدیت پیگیری می‌کند.

    وی همچنین اشاره کرد که در ابتدا انتقادات شدیدی نسبت به انتخاب صادق به‌عنوان وزیر مطرح شد، به‌ویژه به دلیل زن بودن عدم توانایی با توجه به گستردگی وزارت راه و شهرسازی ، اما با ارائه برنامه‌های تخصصی و برگزاری جلسات با کمیسیون‌های مختلف مجلس، نظر بسیاری از نمایندگان تغییر کرده و حمایت‌ها از وی افزایش یافته است.

    شادمهری تأکید کرد که صادق با توجه به تخصص خود در حوزه شهرسازی و آشنایی با قوانین و مقررات، توانسته است تسلط خود را بر موضوعات مختلف نشان دهد و به سوالات نمایندگان به‌خوبی پاسخ دهد. وی همچنین به مقاومت‌هایی که از سوی برخی مخالفان نسبت به او وجود داشته اشاره کرد و تصریح کرد که این مقاومت‌ها بیشتر به دلایل سیاسی بوده است، نه براساس دلایل فنی و توانمندی‌های واقعی او.

    در پایان، شادمهری اظهار داشت که با توجه به توانمندی‌ها و برنامه‌های صادق، او می‌تواند مشکلات موجود در حوزه شهرسازی و معماری و سایر حوزه های وزارت خانه را به‌خوبی مدیریت کند و از نظرات کارشناسانه برای پیشبرد اهداف استفاده نماید.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18833

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس