×

سید عباس صالحی: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محور تحقق وفاق ملی خواهد بود

در جلسه علنی مجلس، سید عباس صالحی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، وفاق ملی را به‌عنوان راهکار اصلی دولت چهاردهم برای بازسازی اعتماد بین دولت و ملت معرفی کرد.

  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
  • مهر
  • ۰
  • سید عباس صالحی: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محور تحقق وفاق ملی خواهد بود

    به گزارش صبح مجلس؛ سید عباس صالحی شریعتی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی (سه‌شنبه ۳۰ مرداد)، به تشریح برنامه‌های خود پرداخت. وی با اشاره به نقش مهم اصحاب هنر در حفظ و پایداری فرهنگ این سرزمین، از تمامی وزرای پیشین و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود که با همکاری و مشارکت فعالان فرهنگی، فصلی نو در این حوزه رقم بخورد.

    صالحی همچنین با تأکید بر ایده مرکزی دولت چهاردهم، یعنی وفاق ملی، این موضوع را مهم‌ترین عاملی دانست که دولت آقای پزشکیان را از دولت‌های پیشین متمایز می‌کند. وی افزود: این نظریه باید هم در فضای نظری و هم در عمل امتداد یابد و به خصوص در رابطه بین دولت و ملت، دغدغه‌هایی جدی وجود دارد. کاهش فزاینده و مخاطره‌آمیز سرمایه اجتماعی نسبت به نظام حکمرانی و دولت که در پیمایش‌های یک دهه اخیر مشهود است، از جمله نگرانی‌های اصلی است.

    وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند نقشی کلیدی در تجدید و تحکیم وفاق بین دولت و ملت ایفا کند. وی با اشاره به هدایت‌ها و نگرش‌های جامع و راهبردی مقام معظم رهبری و استفاده از مشورت‌های مراجع عظام تقلید و نخبگان فرهنگی و هنری، بر تلاش دولت چهاردهم برای تحقق وفاق ملی تأکید کرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18822

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس