×
رحمت الله نوروزی:

تجربه و تخصص، کلید موفقیت در وزارت راه و شهرسازی

رحمت الله نوروزی، نماینده مردم علی‌آباد کتول، با اشاره به تجربه و کارنامه موفق گزینه پیشنهادی برای وزارت راه و شهرسازی، از وی به عنوان فردی شایسته یاد کرد و خواستار حمایت مجلس از این انتخاب شد.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
  • ۰
  • تجربه و تخصص، کلید موفقیت در وزارت راه و شهرسازی

    رحمت الله نوروزی، نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، از فرزانه صادق به عنوان گزینه‌ای توانمند و با تجربه برای تصدی وزارت راه و شهرسازی یاد کرد. وی تأکید کرد که صادق از سطوح پایین مدیریتی رشد کرده و در سمت‌های مختلفی از کارشناس تا معاون وزیر فعالیت داشته است. نوروزی با اشاره به اینکه صادق در هر مسئولیتی که بر عهده داشته، کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته، وی را فردی خبره و توانمند در امور مدیریتی وزارت راه و شهرسازی معرفی کرد.

    وی افزود که فرزانه صادق، فرزند شهید و دارای اعتقاد راسخ به ارزش‌های انقلاب است و در حوزه‌های مختلفی از جمله مسکن، راهداری و زیرساخت‌های حمل‌ونقل تجربه دارد. نوروزی در ادامه بیان کرد که در جلسات متعددی که با وی داشته‌اند، صادق توانسته آگاهی بالای خود را نسبت به مسائل مختلف نشان دهد و برنامه‌هایی برای توسعه صنعت ریلی، حمل‌ونقل هوایی و سایر حوزه‌های زیرساختی ارائه کند.

    نوروزی همچنین به تجربه موفق خانم وحید دستجردی به‌عنوان وزیر سابق بهداشت اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که فرزانه صادق نیز به‌عنوان یک بانو در عرصه اجرایی موفق باشد و بتواند کارنامه‌ای درخشان از خود ارائه دهد. وی تأکید کرد که مجلس باید از چنین گزینه‌های توانمندی حمایت کند و با رای اعتماد، راه را برای موفقیت وی هموار سازد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18787

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس