×
جواد نیک‌بین:

رای نمایندگان باید بر اساس کارآمدی وزرا باشد، نه سیاست

جواد نیک‌بین، نماینده مردم بردسکن و کاشمر، تأکید کرد که در انتخاب وزرا، کارآمدی و تخصص باید اولویت نمایندگان مجلس باشد، نه نگاه‌های سیاسی.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
  • ۰
  • رای نمایندگان باید بر اساس کارآمدی وزرا باشد، نه سیاست

    جواد نیک‌بین، نماینده مردم بردسکن و کاشمر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس اظهار داشت که دولت معرفی‌شده توسط دکتر پزشکیان را به‌طور کلی مثبت ارزیابی می‌کند.
    وی تصریح کرد که وزرای معرفی‌شده به مجلس اکثراً افراد شایسته‌ای هستند، هرچند در مورد سه یا چهار نفر از آن‌ها نکاتی وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتر دارد.
    نیک‌بین درباره نگاه سیاسی دولت جدید گفت: طبیعتاً دکتر پزشکیان با رویکرد اصلاح‌طلبی انتخاب شده و این موضوع در ترکیب دولت او مشهود است. این مسئله نیز طبیعی است، زیرا مردم اصلاح‌طلب به او رأی داده‌اند و این حق آن‌هاست که دولت نیز رویکرد اصلاح‌طلبانه داشته باشد.

    وی افزود: ما نمی‌توانیم نگاه سیاسی مردم را تغییر دهیم، همان‌طور که نمی‌توانیم نظر طرفداران تیم‌های فوتبال را تغییر دهیم.

    این نماینده مجلس تأکید کرد که در رای‌گیری برای وزرا، باید بیشتر به حوزه کارآمدی آن‌ها توجه شود تا مسائل سیاسی. وی بر اهمیت پاکدستی، تقوا و تأیید مراجع امنیتی و اطلاعاتی نیز تأکید کرد و خاطرنشان ساخت که وزرا علاوه بر این موارد، باید در حوزه تخصصی خود نیز قوی باشند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18773

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس