×
نماینده بابل:

نگاه سیاسی تندروها نباید مانع انتخاب شایسته‌ها شود

فاطمی از نگاه سیاسی برخی نمایندگان انتقاد کرد و تاکید کرد که نباید به اشتباهات گذشته توجه کنیم، بلکه باید به عملکرد و برنامه‌های کنونی نگاه کنیم.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
  • ۰
  • نگاه سیاسی تندروها نباید مانع انتخاب شایسته‌ها شود

    احمد فاطمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، در خصوص پیشنهاد احمد میدری به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت که میدری یکی از خوش‌فکرترین و بهترین گزینه‌های پیشنهادی است.

    وی به تحصیلات و سوابق میدری اشاره کرده و برنامه‌های او را کاملاً منطبق با برنامه هفتم توسعه و سیاست های ابلاغیه‌ مقام معظم رهبری دانست. فاطمی همچنین تأکید کرد که میدری یکی از بهترین گزینه‌های معرفی‌شده توسط آقای پزشکیان است. فاطمی با انتقاد از نگاه سیاسی برخی نمایندگان، به جبهه پایداری اشاره کرد و بیان داشت که نباید در گذشته متوقف شویم و باید به آینده نگاه کنیم. وی به نامه‌ای که میدری در مجلس ششم امضا کرده بود اشاره کرد و تأکید کرد که میدری صراحتاً اعلام کرده است که درموقعیت کنونی، آن نامه را امضا نمی‌کرد. فاطمی همچنین افزود که ما باید به عملکرد و برنامه‌های وی نگاه کنیم و نه به اشتباهات گذشت.

    وی در پایان اظهار داشت که متأسفانه برخی نمایندگان تندرو با نگاه سیاسی رای می‌دهند؛ اما باید به عملکرد توجه کنیم. وی همچنین به تلاش‌های رئیس‌جمهور در تشکیل کابینه‌ای با وفاق و همدلی اشاره کرد و افزود که افراد مستقل و از هر دو جناح در کابینه حضور دارند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18761

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس