×
حسین وثوقی ایرانی:

فرزانه صادق، انتخابی مثبت برای وزارت راه و شهرسازی

وثوقی تأکید کرد که فرزانه صادق با تخصص و تعهد خود، می‌تواند وزارت راه و شهرسازی را با کمک مشاوران و معاونان متخصص به خوبی مدیریت کند.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
  • ۰
  • فرزانه صادق، انتخابی مثبت برای وزارت راه و شهرسازی

    حسین وثوقی ایرانی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اردبیل و نایب‌رئیس کمیسیون احداث و خدمات مهندسی اتاق بازرگانی ایران ، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مجلس، درباره انتخاب فرزانه صادق به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت که او از چند سال پیش با تخصص و تعهد خانم صادق در حوزه فنی و کارشناسی آشنا بوده است. وی تأکید کرد که صادق به این حوزه علاقه و اعتقاد دارد و انتخاب او به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی دکتر پزشکیان، در راستای وعده‌های انتخاباتی مبنی بر استفاده از بانوان در کابینه، اقدام مثبتی است.

    وثوقی در ادامه افزود که با بررسی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس در صحن علنی مخالفت جدی با این انتخاب نخواهند داشت و احتمال می‌دهد که رویکرد دکتر پزشکیان در این زمینه مورد حمایت قرار گیرد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این انتخاب منجر به نتایج مثبتی شود.

    در پاسخ به سوالی درباره حواشی و انتقاداتی مبنی بر اینکه حوزه راه و شهرسازی به دلیل ماهیت فنی و اجرایی‌اش بیشتر به عنوان یک حوزه مردانه دیده می‌شود، وثوقی بیان کرد که این دیدگاه تا حدودی وجود دارد. وی تأکید کرد که خانم صادق باید از مشاورانی مجرب در این حوزه استفاده کند تا این نقدها را پاسخ دهد و با کمک معاونان متخصص، این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18741

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس